×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

اختراع محمد خچان 1 - ثبت اختراعی دیگر توسط هنرجوی مخترع و خلاق انجمن سینمای جوان لاهیجان + تصاویر - محمد خچان

محمد خچان هنرجوی خلاق و مخترع انجمن سینمای جوان لاهیجان موفق به ثبت جهانی اختراع خود در زمینه کاهش مصرف و مصرف بهینه آب درمصارف خانگی شد .

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران  دفتر لاهیجان، ساسان عادلی رئیس انجمن سینمای جوان لاهیجان با اعلام این مطلب، گفت: محمد خچان فارغ التحصیل دوره کارگردانی تکدرس انجمن سینمای جوان لاهیجان و از اعضای فعال این دفتر جزو مخترعین موفق استان گیلان به شمار می آید ، او که تاکنون بیش از پانزده اختراع را در کارنامه خود دارد به تازگی موفق به ثبت اختراعی جدید با عنوان ( سیستم مداربسته لوله کشی آب گرم ساختمان با قابلیت کاهش مصرف انرژی با روش کم هزینه ) شده است.

وی افزود: این اختراع در حال حاضر برای اولین بار به دنیا معرفی می شود که با اجرایی کردن آن در سیستم آب مصرفی توسط هر کشوری مصرف آب تا هفتاد درصد کاهش می یابد و تقریبا ۱۳ مزیت برای مصرف کنندگان این سیستم نسبت به سیستم های قبلی لوله کشی آب به همراه دارد که این امر بعلاوه هزینه اندک آن استقبال جهانی را در بر خواهد داشت.

به گفته عادلی از ویژگی های این اختراع منحصر به فرد میتوان به استفاده بهینه از آب به نحوی که حتی یک قطره آب شرب بدون مصرف از این سیستم وارد فاضلاب نمی شود، کاهش پنجاه درصدی تولید فاضلاب و همچنین جمع آوری صد در صدی آبهای ضایعاتی که قبلا به فاضلاب وارد می شد اشاره کرد .

اختراع محمد خچان 3 - ثبت اختراعی دیگر توسط هنرجوی مخترع و خلاق انجمن سینمای جوان لاهیجان + تصاویر - محمد خچان

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.