×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

جشنواره نوروزی لاهیجان + پوستر


به گزارش«با مردم»، سعید آگشته در جلسه شهرداری این شهر با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده برای نوروز ۹۵ اظهار کرد: نخستین جشنواره نوروزی با هدف افزایش روحیه و نشاط و شادابی در لاهیجان برگزار می‌شود.

وی فراهم کردن تسهیلات برای جلب نظر و رفاه مسافران نوروزی و شهروندان را از دیگر اهداف برگزاری جشنواره نوروزی عنوان کرد و گفت: معرفی جاذبه‌های گردشگری لاهیجان، اجرای برنامه رادیو شهر در حاشیه استخر و نصب تابلوهای راهنمای اماکن گردشگری از جمله برنامه‌های جشنواره است.

شهردار لاهیجان اجرای موسیقی سنتی و محلی در باغ نارنج، اجرای برنامه‌های ورزشی مانند قایقرانی در استخر، تخفیف ویژه فروشگاه‌ها و مراکز خرید سطح شهر، را از دیگر برنامه‌های نوروزی در لاهیجان ذکر کرد.

به گفته وی، اجرای برنامه‌های هنری و طنز در حاشیه شمالی استخر دوچرخه سواری، ورزش هوایی، دومیدانی، شمشیربازی، ژیمناستیک، ورزش‌های همگانی و… از جمله برنامه‌های نوروزی لاهیجان محسوب می‌شود.

آگشته خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقات پرورش اندام، تکواندو و کاراته بانوان، ورزش صبحگاهی، برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی، اجرای سیرک و … از جمله برنامه‌های شهرداری لاهیجان در نوروز ۹۵ است.

وی از برپایی المان سفره هفت‌سین آبی در استخر لاهیجان خبر داد و افزود: برپایی سفره بزرگ هفت‌سین در جلوی ساختمان ستادی شهرداری و نصب بنرها و پیام های شهروندی از دیگر برنامه‌های نوروزی است.

شهردار لاهیجان با اشاره به اینکه با تشکیل ستاد استقبال از نوروز اقدام‌های لازم برای فراهم کردن شرایط مناسب برای مسافران آغاز شده است، یادآور شد: لاهیجان به دلیل جاذبه‌های فراوان تاریخی، مذهبی، طبیعی و گردشگری، هر ساله میزبان صدها هزار گردشگر داخلی و خارجی است.

وی زمان برگزاری جشنواره نوروزی را از دوم تا ۱۲ فروردین ماه سال ۹۵ در لاهیجان عنوان کرد و متذکر شد: برای زیباسازی و آراستگی شهر لاهیجان نیز با حضور معاونان و مدیران شهرداری تدابیر لازم اندیشیده شده است.

آگشته لکه‌گیری آسفالت خیابان‌ها و معابر، فرش موزاییک پیاده‌روها، نصب چراغ‌های جدید روشنایی در بلوارها، رنگ‌آمیزی جداول و خط‌کشی خیابان‌ها، بهسازی فضای سبز و گلکاری میادین و بلوارها و… را از برنامه‌های زیباسازی شهر لاهیجان برشمرد.

وی خاطرنشان کرد: برای استقبال از نوروز ۹۵ آذین‌بندی سطح شهر، نورافشانی، احداث سرویس بهداشتی جدید در اماکن گردشگری، نصب سطل‌های زباله جدید و … انجام شده است.

این مسئول با بیان اینکه تیم مدیریت شهری آماده استقبال از مسافران و گردشگران نوروزی است، متذکر شد: تمام تلاش خود را به‌کار گرفته‌ایم تا برای مهمانان نوروزی میزبان شایسته‌ای باشیم.

انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.