شنبه, 8 اردیبهشت 1403 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41453 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • افتتاح دو واحد مسکونی مددجویی در لاهیجان به مناسبت هفته بهزیستی + عکس
    26 تیر 1395 - 19:07
    شناسه : 10041
    0

    اختصاصی/رئیس اداره بهزیستی لاهیجان از افتتاح دو واحد مسکونی مددجویی در این شهرستان به مناسبت هفته بهزیستی خبر داد. پروین قادر در گفت و گو با خبرنگار بامردم گفت: طی مراسمی که در فرمانداری لاهیجان و با حضور معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی و معاون سیاسی فرمانداری لاهیجان برگزار گردید، کلید دو واحد مسکونی مددجویی به […]

    پ
    پ

    پروین قادر رئیس اداره بهزیستی لاهیجان (1)

    اختصاصی/رئیس اداره بهزیستی لاهیجان از افتتاح دو واحد مسکونی مددجویی در این شهرستان به مناسبت هفته بهزیستی خبر داد.

    پروین قادر در گفت و گو با خبرنگار بامردم گفت: طی مراسمی که در فرمانداری لاهیجان و با حضور معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی و معاون سیاسی فرمانداری لاهیجان برگزار گردید، کلید دو واحد مسکونی مددجویی به 2 خانواده محترم تقدیم شد.

    وی افزود: یکی از این واحد ها با متراژ 80 و زیربنای 150 متر به یک خانواده روستایی دارای سه معلول جسمی و ذهنی تحویل داده شد و واحد مسکونی دیگر نیز به متراژ 70 متر به یکی از زنان سرپرست خانوار سپرده شد.

    رئیس اداره بهزیستی لاهیجان اظهار کرد: میزان هزینه ساخت و ساز واحد مسکونی اول 30 میلیون تومان می‌باشد که از این میزان 12 و نیم میلیون تومان آن به صورت وام با بهره 4 درصد، پنج و نیم میلیون آن نیز از طرف بهزیستی کمک شده، و مابقی آن را خود خانواده پرداخت کرده است.

    قادر افزود: برای ساخت واحد مسکونی دوم تا کنون حدود 14 میلیون تومان هزینه شده است که شش میلیون آن را بهزیستی و مابقی را خیرین پرداخت کرده اند.

    افتتاح دو واحد مسکونی مددجویی در لاهیجان (1) افتتاح دو واحد مسکونی مددجویی در لاهیجان (2) افتتاح دو واحد مسکونی مددجویی در لاهیجان (3) افتتاح دو واحد مسکونی مددجویی در لاهیجان (4)

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.