جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41452 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • ورزش کبدی در گیلان از پتانسیل بالایی برخوردار است | مسئولین توجه بیشتری به کبدی داشته باشند
    10 آبان 1396 - 17:29
    شناسه : 102436
    0

    رئیس هیات کبدی گیلان گفت: ورزش کبدی در گیلان از پتانسیل بالایی برخوردار است و دعوت لژیونر گیلانی به اردوی تیم ملی کبدی تنها بخشی از پتانسیل‌های این استان است. به گزارش «بامردم»، حسین میربلوک در گفتگو با خبرنگاران بابیان اینکه در اردوی جدید تیم ملی کبدی ایران نام یک گیلانی به چشم می خورد، […]

    پ
    پ

    میربلوک - ورزش کبدی در گیلان از پتانسیل بالایی برخوردار است | مسئولین توجه بیشتری به کبدی داشته باشند - استان گیلان

    رئیس هیات کبدی گیلان گفت: ورزش کبدی در گیلان از پتانسیل بالایی برخوردار است و دعوت لژیونر گیلانی به اردوی تیم ملی کبدی تنها بخشی از پتانسیل‌های این استان است.

    به گزارش «بامردم»، حسین میربلوک در گفتگو با خبرنگاران بابیان اینکه در اردوی جدید تیم ملی کبدی ایران نام یک گیلانی به چشم می خورد، اظهار داشت: فرهاد رحیمی به همراه 23 بازیکن دیگر به اردوی تیم ملی دعوت شده است. این اردو از یازدهم آبان ماه آغاز شده و تا هفدهم آبان ماه ادامه خواهد داشت.

    وی افزود: اردوی آماده سازی تیم ملی کبدی جهت حضور در بازی های آسیایی برگزار خواهد شد، این بازی ها از اول آذرماه به میزبانی کشورمان و شهر گرگان با حضور کشورهای صاحب نام آسیایی برگزار می شود.

    رئیس هیات کبدی گیلان با اشاره به اینکه گیلان در دو بخش آقایان و بانوان در لیگ برتر صاحب نماینده است، گفت: تیم های کبدی آقایان و بانوان با درخشش در مسابقات لیگ برتر کبدی ایران به دور دوم صعود کردند، سر مربیگری تیم های بانوان و آقایان کبدی گیلان به ترتیب بر عهده حداد رحیمی و الهام شاهین می باشد که نقش بسزایی در موفقیت کبدی بازان استان داشته اند.

    میربلوک با بیان اینکه مسئولین استانی باید توجه بیشتری به رشته کبدی در گیلان داشته باشند، تصریح کرد: با مدیر کل آموزش و پرورش استان گیلان نشستی خواهیم داشت تا ورزش کبدی را به مدارس برده و از سطح پایه در مدارس به دانش آموزان و علاقمندان به کبدی آموزش دهیم، همچنین در تلاشیم تا طرح استعداد یابی بانوان و آقایان را در مرکز استان برگزار کنیم.

    وی افزود: توجه مسئولین به این ورزش باعث می شود تا بازیکنان بیشتری در تیم ملی آقایان و حتی بانوان داشته باشیم و از طرفی این فرصت پیش می آید تا بازیکنان پرتلاش و شایسته استان مورد توجه تیم های خارجی قرار گرفته و لژیونر شوند.

    رئیس هیات کبدی گیلان با بیان اینکه انشالله با حمایت مسئولین شهرستان ها بتوانیم کبدی را در آن شهرستان ها راه اندازی و فعال کنیم، افزود: از حمایت ها و اسپانسرها برای رشته ورزشی کبدی و تیم های لیگ برتری استقبال خواهیم کرد.

     

     

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.