جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41452 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • سرای تجاری ایرانیان در آستراخان روسیه امکان حضور دائمی تجار ایرانی را فراهم کرد
    14 آبان 1396 - 19:37
    شناسه : 103461
    0

    رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان گیلان با بیان اینکه سرای تجاری ایرانیان در آستراخان مکانی برای عرضه توانمندی‌های تولیدی و تجاری ایران در روسیه است، گفت: تا پیش از امکان حضور دائمی تجاری در روسیه وجود نداشت.  هادی تیز هوش تابان در گفت‌و‌گو با  تسنیم، اظهار داشت: شهر آستراخان شهر ورود و خروج کالاهای […]

    پ
    پ

    تیزهوش تابان 616x498 - سرای تجاری ایرانیان در آستراخان روسیه امکان حضور دائمی تجار ایرانی را فراهم کرد -

    رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان گیلان با بیان اینکه سرای تجاری ایرانیان در آستراخان مکانی برای عرضه توانمندی‌های تولیدی و تجاری ایران در روسیه است، گفت: تا پیش از امکان حضور دائمی تجاری در روسیه وجود نداشت.

     هادی تیز هوش تابان در گفت‌و‌گو با  تسنیم، اظهار داشت: شهر آستراخان شهر ورود و خروج کالاهای روسیه است و ما از دیرباز این شهر را برای حضور در مناطق روسیه مورد ارزیابی و بررسی قرار داده‌ایم.

    وی با بیان اینکه تا پیش از این سیستمی برای حضور دائمی تجاری در روسیه وجود نداشت تصریح کرد: بعد از پایان بررسی‌ها، مکانی را در آستراخان خریداری کردیم و  این سرا در طی دو سال اخیر با نظارت اتاق بازرگانی استان گیلان بازسازی و احداث شد.

    رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان گیلان با بیان اینکه این سرای تجاری هفته گذشته افتتاح و کارهای اجرایی آن تا قبل و یا بعد از سال میلادی شروع می‌شود اعلام کرد: در حال حاضر ۱۴ اتاق بازرگانی کشور در این سرای تجاری ثبت نام کرده‌اند.

    تیزهوش تابان اظهار داشت: سرای تجاری ایرانیان در آستراخان مکانی برای عرضه توانمندی‌های تولیدی و تجاری کشور بوده و تجار روس می‌توانند هم برای خرید و هم برای ایجاد ارتباط مستقیم با عمده خریداران در روسیه به این مکان مراجعه کنند.

    وی با ابراز امیدواری برای حل  مشکلات موجود در زیرساخت گمرک، تردد دریایی، زمینی و هوای با کشورهای حاشیه دریای خزر بیان داشت: اتاق‌های بازرگانی کشور برای فراهم کردن امکانات لازم حضور یافته‌اند تا این اقدام به عنوان یک زیرساخت مورد نیاز، به‌خوبی انجام شود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.