چهارشنبه, 12 اردیبهشت 1403 Wednesday, 1 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41517 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • 662میلیارد ریال تسهیلات رونق اقتصادی در لاهیجان پرداخت می شود
    16 آبان 1396 - 14:17
    شناسه : 104185
    0

    فرماندار شهرستان لاهیجان گفت: 662میلیارد ریال تسیهلات رونق اقتصادی به منظور ایجاد اشتغال و کمک به بازسازی صنایع در این شهرستان پرداخت می شود. سید محمد احمدی عصر دوشنبه درجلسه اقتصاد مقاومتی ،تولید و اشتغال شهرستان لاهیجان اظهارداشت: با پرداخت این تسهیلات با همکاری بانک های عامل تا پایان سال جاری بیش از 20هزار فرصت […]

    پ
    پ

    محمد احمدی 1 - 662میلیارد ریال تسهیلات رونق اقتصادی در لاهیجان پرداخت می شود -

    فرماندار شهرستان لاهیجان گفت: 662میلیارد ریال تسیهلات رونق اقتصادی به منظور ایجاد اشتغال و کمک به بازسازی صنایع در این شهرستان پرداخت می شود.

    سید محمد احمدی عصر دوشنبه درجلسه اقتصاد مقاومتی ،تولید و اشتغال شهرستان لاهیجان اظهارداشت: با پرداخت این تسهیلات با همکاری بانک های عامل تا پایان سال جاری بیش از 20هزار فرصت شغلی در این شهرستان ایجاد خواهدشد.

    وی افزود:132میلیارد ریال از طریق اداره جهادکشاورزی ، 66میلیارد ریال از طریق اداره گردشگری شهرستان، 397میلیارد ریال حدود 50درصد آن هم از توسط اداره صنعت، معدن و تجارت برای ایجاد فرصت های شغلی و رفع مشکلات واحدهای صنعی و تولیدی و بخشی نیز از طریق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به مشاغل خانگی و تسهیلات پشتیبان پرداخت می شود.

    به گفته وی 30درصد این تسهیلات صرف سرمایه گذاری و 70درصد آن هم به بازسازی و نوسازی اختصاص می یابند.

    فرماندار لاهیجان گفت: مدیران شهرستان باید بخش اعظم وقت خود را به ایجاد اشتغال در شهرستان مصروف دارند تا شهرستان توان دریافت این تسهیلات را داشته باشد و در سال جاری سهم خود را در اشتغال اعم از گردشگری و جهادکشاروزی افزایش دهد و بانک هم باید کمک کنند.

    احمدی یاد آورشد:مدیران باید از نحوه استفاده از ظرفیتهای شهرستان اطلاعات کافی داشته باشند تا بتوانند در فرایند سرمایه گذاری به تامین منابع مالی کمک نمایند.

    وی به نقش مدیران کل درتحقق برنامه های شهرستانی اشاره کرد و اظهارداشت:دستور استاندار بر این است که مدیران کل باید هفته ای یک بار درشهرستان حضور داشته باشند و با هماهنگی فرمانداری برنامه کار حوزه خود و نتایج اقدامات را طی صورتجلسه ای به استاندار اعلام کنند.

    جلسه اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال عصر روز دوشنبه به ریاست فرماندار لاهیجان، با حضور مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گیلان، مدیران شهرستان و جمعی از صاحبان صنایع بخش خصوصی در فرمانداری برگزار شد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.