×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر

مدارس تیزهوشان سراسر کشور هر ساله در دو مقطع ششم به هفتم و نهم به دهم دانش آموزان نخبه و برتر کشور را جذب می کند. اگر شما هم قصد ثبت نام تیزهوشان ششم و یا نهم را دارید، حتما تا پایان این مطلب همراه ما باشید که مطالب بسیار مفید و دست اولی را با شما در میان خواهیم گذاشت.

images 1660989000 - ثبت نام تیزهوشان در آموزشگاه موفقیت! - تیزهوشان

شکاف طبقاتی و سطح علمی مدارس، بحران جدید کشور!

طبق آمار فاجعه باری که از سوی سازمان سنجش اعلام شد، 72.5 درصد از دانش آموزان برتر کنکور در مدارس تیزهوشان یا همان استعدادهای درخشان تحصیل کرده اند! در حالی که سهم مدارس تیزهوشان از کل دانش آموزان سطح کشور تنها 2 درصد است! در رتبه دوم مدارس غیر انتفاعی قرار دارند که با 22.5 درصد در رتبه بعدی قرار دارند. در انتها نیز مدارس نمونه دولتی و دولتی هر کدام با 2.5 درصد در جایگاه آخر قرار دارند!

با تامل در آمار فوق می توان گفت اگر شما در مدارس تیزهوشان تحصیل نمایید شانس قبولی شما در کنکور بالا می رود. از طرف دیگر اگر در مدارس دولتی تحصیل نمایید و از پس هزینه مدارس غیرانتفاعی بر نیایید، شانس قبولی شما در رشته های برتر دانشگاهی و دانشگاه های رنکینگ دار کشور بسیار کم خواهد شد.

مزایای تحصیل در مدارس تیزهوشان چیست؟

images 1660989522 - ثبت نام تیزهوشان در آموزشگاه موفقیت! - تیزهوشان

زمانی که اسم مدارس تیزهوشان می آید، برخی افراد به دلیل تصور غلطی که از این مدارس دارند، گارد می گیرند! دلیل این موضوع شاید نحوه تدریس و سختگیری زیاد این مدارس در گذشته بوده است؛ اما امروزه نحوه تحصیل این مدارس به کل تغییر کرده است و با شیوه های نوین آموزشی شما را به خوبی برای مقاطع بالاتر و به خصوص کنکور آماده می کنند. سطح علمی این مدارس با توجه به فیلتر قوی که دانش آموزان از آن رد شده اند، بسیار بالاست و دبیران این مدارس نیز از بهترین اساتید سطح کشور هستند و دیگر وقت خود را برای تدریس مباحث پیش پا افتاده هدر نمی دهند و از همان ابتدا مباحث تستی و کنکوری را نیز با شما کار می کنند.

از طرفی دیگر هزینه مدارس تیزهوشان نیز به نسبت مدارس غیر انتفاعی بسیار پایین تر است و شما با ثبت نام تیزهوشان نهم صرفه جویی بسیار زیادی در هزینه تحصیلی خود خواهید داشت. به عنوان مثال کمترین شهریه مدارس غیر انتفاعی حدود 40 میلیون تومان است، در حالی مدارس تیزهوشان برای پایه دوازدهم که گران ترین پایه تحصیلی است شهریه ای حدود 15 میلیون تومان دارد که به صورت قسطی نیز می توانید آن را پرداخت نمایید.

با قبولی و تحصیل در مدارس تیزهوشان دیگر نیازی به شرکت در کلاس های مختلفی همچون کارگاه نکته و تست ریاضی دهم و کلاس زیست یازدهم و سایر دروس نخواهید داشت و خود مدرسه نیز برای شما مشاوره و پشتیبان تحصیلی اختصاص می دهد تا مجبور به صرف هزینه برای مشاوره کنکور نباشید.

چگونه می توان در آزمون تیزهوشان قبول شد؟!

حال که با مزایا و اهمیت تحصیل در مدارس برتر کشور آشنا شده اید، بیایید با هم راهکارهایی که شما را به ثبت نام در تیزهوشان نزدیک می کند، آشنا نماییم.

1) مهارت تست زنی خود را افزایش دهید

images 1660990393 - ثبت نام تیزهوشان در آموزشگاه موفقیت! - تیزهوشان

با توجه به این موضوع که اکثر دانش آموزان از همان روز اول به صورت تشریحی آموزش دیده اند و آزمون نوبت اول و نوبت دوم مدارس به صورت تشریحی است، دانش آموزان مهارت تست زنی بالایی ندارند و تقریبا می توان گفت بیش از 70 درصد دانش آموزان می دانند که چگونه باید تست بزنند. بنابراین اهمیت دارد که شما بتوانید به خوبی مهارت تست زنی را یاد گرفته و این مهارت را به مرور افزایش دهید. بهترین راهکار برای افزایش مهارت تست زنی، حل تست های زیاد است.

2) مدیریت زمان را بیاموزید

images 1660990795 - ثبت نام تیزهوشان در آموزشگاه موفقیت! - تیزهوشان

خیلی از دانش آموزان هستند که متاسفانه در زمان تعیین شده نمی توانند تست ها را حل کنند و زمان کم می آورند؛ در حالی که اگر زمان بیشتری به آن ها داده شود، به جواب نهایی خواهند رسید. مدیریت زمان مشکلی است که اکثر دانش آموزان با آن مشکل دارند. بهترین راهکار برای حل این موضوع شرکت در آزمون های شبیه ساز مختلف و قرارگیری در شرایط آزمون است.

3) بهترین راهکار قبولی و ثبت نام تیزهوشان، شرکت در کلاس های آمادگی آزمون

موسسات زیادی در سطح کشور اقدام به برگزاری کلاس های آمادگی تیزهوشان می کنند و اگر دانش آموز در یکی از موسسات معتبر و با کیفیت شرکت کند، شانس قبولی خود را بالا می برد. مواردی که در انتخاب بهترین آموزشگاه تیزهوشان باید در نظر بگیرید، عبارتند از: اساتید به نام و متخصص – پشتیبانی و مشاوره برای دانش آموزان – برگزاری آزمون های شبیه ساز – قیمت مناسب و منطقی در مقابل امکانات ارائه شده و …

ثبت نام تیزهوشان در آموزشگاه موفقیت!

images 1660991088 - ثبت نام تیزهوشان در آموزشگاه موفقیت! - تیزهوشان

یکی از بهترین موسسات سطح کشور در زمینه برگزاری کلاس های آمادگی آزمون تیزهوشان و سایر مدارس برتر، موسسه فرهنگی و آموزشی موفقیت است. موسسه موفقیت واقع شده در خیابان پاسداران شهر تهران است و هر ساله نفرات زیادی با شرکت در دوره های آموزشگاه موفقیت می توانند، در آزمون ورودی مدارس برتر پذیرفته شوند. طبق اطلاعات جمع آوری شده این موسسه در سال گذشته در پایه ششم بالای 90 درصد قبولی و در پایه نهم بالای 70 درصد قبولی داشته است.

اساتید به کار گرفته شده در موسسه موفقیت از بهترین اساتید شهر تهران هستند که همگی در مدارس تیزهوشان و یا سایر مدارس برتر شهر تهران تدریس می کنند. همچنین مشاورین موسسه موفقیت تمامی تکالیف و آزمون های دانش آموزان را با جدیت پیگیری می کنند و تمامی موارد را به اطلاع والدین می رسانند. آزمون شبیه ساز نیز به طور منظم برای دانش آموزان برگزار می شود که دانش آموزان بتوانند با نقاط ضعف و قوت خود آشنا شوند و محیط آزمون نیز برای آن‌ها شبیه سازی می شود.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در کلاس های آمادگی آزمون تیزهوشان و سایر مدارس به سایت آموزشگاه موفقیت به نشانی آموزش سنتر (www.amoozeshcenter.com) مراجعه فرمایید و یا با شماره تلفن موسسه موفقیت (22891840 – 021) تماس حاصل فرمایید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.