شنبه, 8 اردیبهشت 1403 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41453 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • پایتخت نشینان سه روزه حکم ابلاغ مدیر گیلانی را لغو کردند! + جزییات
    13 آذر 1396 - 15:42
    شناسه : 108667
    0

    حکم انتصاب نه از داخل استان، بلکه از تهران لغو شده و گیلان نیز چاره ای جز اجرای تصمیمات اتخاذ شده در تهران نداشته است. به گزارش خزر چندی قبل بود که وحید فرحی دیگه سرا به عنوان رئیس اداره نهاد کتابخانه های عمومی شهرستان تالش منصوب شد. انتصابی که دوام چندانی نداشت چرا که […]

    پ
    پ

    انتصاب - پایتخت نشینان سه روزه حکم ابلاغ مدیر گیلانی را لغو کردند! + جزییات -

    حکم انتصاب نه از داخل استان، بلکه از تهران لغو شده و گیلان نیز چاره ای جز اجرای تصمیمات اتخاذ شده در تهران نداشته است.

    به گزارش خزر چندی قبل بود که وحید فرحی دیگه سرا به عنوان رئیس اداره نهاد کتابخانه های عمومی شهرستان تالش منصوب شد. انتصابی که دوام چندانی نداشت چرا که تنها سه روز بعد خبر لغو حکم انتصاب این رئیس تازه منصوب شده منتشر شد.

    اما علت واقعی این لغو حکم زودهنگام چه بود؟ شنیده ها از شهرستان تالش حکایت از آن دارد که همزمان با انتصاب رئیس جدید اداره و علی رغم موافقت فرماندار و امام جمعه تالش با این انتصاب، فشارهایی از داخل شهرستان سبب شد تا از پایتخت لغو حکم صادره درخواست شود.

    گفته می شود حکم انتصاب نه از داخل استان، بلکه از تهران لغو شده و گیلان نیز چاره ای جز اجرای تصمیمات اتخاذ شده در تهران نداشته است.

    این در حالی است که مدیرجدید از همراهان دولت بوده و به نظر می رسد همین همراهی، باعث برکناری زودهنگامش شده است!! چرا که حرف و حدیث های تایید نشده حکایت از مخالفت نماینده اصولگرای تالش با این انتصاب داشته و گویا همین مخالفت و فشار بر نهاد کتابخانه های عمومی کشور هم سبب شده تا حکم صادره تنها با گذشت سه روز لغو شود. ادعایی که باید صحت و سقم آن را از خود نماینده تالش جویا شد!

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.