جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41452 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • از سفر غیرضرور به مناطق ییلاقی خودداری کنید | ممنوعیت برنامه های کوهنوردی|برف به چهل سانتی متر رسیده است
    07 بهمن 1396 - 16:58
    شناسه : 115744
    1

    بین ده تا چهل سانتیمتر برف در مناطق کوهستانی شهرستان املش بر زمین نشسته است. به گزارش «بامردم»،به گفته یونس محمودی بارش برف که از عصر روز گذشته در مناطق کوهستانی املش آغاز شده و همچنان ادامه دارد که شدت آن نیمه شب و سحرگاه امروز بوده و میزان آن ده تا چهل سانتیمتر رسیده […]

    پ
    پ

    یونس محمودی فرماندار شهرستان املش 1 - از سفر غیرضرور به مناطق ییلاقی خودداری کنید | ممنوعیت برنامه های کوهنوردی|برف به چهل سانتی متر رسیده است - املش

    بین ده تا چهل سانتیمتر برف در مناطق کوهستانی شهرستان املش بر زمین نشسته است.

    به گزارش «بامردم»،به گفته یونس محمودی بارش برف که از عصر روز گذشته در مناطق کوهستانی املش آغاز شده و همچنان ادامه دارد که شدت آن نیمه شب و سحرگاه امروز بوده و میزان آن ده تا چهل سانتیمتر رسیده و از میزان شدت آن کاسته شده است.
    محمودی گفت: دو اکیپ از مأموران راهداری در دو راهدارخانه مناطق کوهستانی این شهرستان از جمله خصیل دشت و ملکوت از قبل مستقر شده اند که در صورت نیاز با استفاده از تجهیزات راهداری اقدام به برف روبی و بازگشایی مسیر نمایند.
    فرماندار املش خواست که از سفر غیرضرور به مناطق ییلاقی و بالعکس حداقل تا اواسط هفته پرهیز نمایند و در صورت عزیمت با خودروی پُر از سوخت و مجهز به زنجیر چرخ و وسایل و لوازم مورد نیاز گرمایشی و گرم کننده حرکت کنند.
    فرماندار املش گفت: یک تیم مجهز و آموزش دیده امداد و نجات هلال احمر شهرستان املش در پایگاه امداد و نجات کوهستان واقع در روستای ییلاقی کجید از بخش رانکوه و یک اکیپ از مأموران امور توزیع برق املش هم در مناطق کوهستانی این شهرستان مستقر شده اند.
    فرماندار املش گفت: اجرا و برگزاری هرگونه برنامه های کوهنوردی و کوهپیمایی با مجوز و بدون مجوز قبلی در مناطق کوهستانی این شهرستان حداقل تا اواسط هفته با توجه به شرایط فعلی ممنوع است.
    محمودی از همه ی شهروندان املشی خواست در مصرف سوخت از جمله گاز شهری و سایر مصارف انرژی، صرفه جویی نموده تا همه در همه جا از این موهبت الهی برخوردار و از آن محروم نشوند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.