شنبه, 8 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41453 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • نشست اتاق فکر رسانه در لاهیجان برگزار شد
    14 بهمن 1396 - 10:12
    شناسه : 117022
    0

    دومین جلسه اتاق فکر رسانه در اداره ورزش و جوانان شهرستان لاهیجان برگزار شد . دومین جلسه اتاق فکر رسانه در اداره ورزش و جوانان شهرستان لاهیجان با حضور جمعی از اصحاب رسانه و مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد. (+گزارش تصویری) ابوالفضل صادقی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان […]

    پ
    پ

    اتاق فکر رسانه در لاهیجان - نشست اتاق فکر رسانه در لاهیجان برگزار شد - ابوالفضل صادقی

    دومین جلسه اتاق فکر رسانه در اداره ورزش و جوانان شهرستان لاهیجان برگزار شد .

    دومین جلسه اتاق فکر رسانه در اداره ورزش و جوانان شهرستان لاهیجان با حضور جمعی از اصحاب رسانه و مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد. (+گزارش تصویری)
    ابوالفضل صادقی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان در ابتدای این نشست ضمن تشکر از خبرنگاران به تشریح عملکرد ۱۰ ماهه ورزش و جوانان شهرستان و برنامه های عمرانی در دست اقدام خصوصا مجموعه ورزشی تختی و استخر مجموعه مهر پرداخت و گفت: 400 میلیون تومان برای موتورخانه استخر هزینه شد و بودجه عمرانی ترمیم سقف استخر مهر با توجه به فرسودگی و نیاز مبرم به بازسازی تا حدی تامین شد که از هفته آینده کار آن آغاز می شود.
    وی افزود: با پیگیری‌های نماینده مردم لاهیجان و مسعود رهنما مدیرکل ورزش و جوانان گیلان ، یک میلیارد تومان از مالیات بر ارزش افزوده برای ساخت مجموعه ورزشی تختی اختصاص داده شد.
    سعید علیپور مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان نیز هدف از برگزاری جلسه اتاق فکر را دریافت پیشنهادات اصحاب رسانه در راستای پیشبرد اهداف ورزش شهرستان و دخیل بودن رسانه ها در تصمیم سازی درست در حوزه ورزش و جوانان ، دانست.
    وی گفت: خبرنگاران نقش مهمی در توسعه و رشد محیط فعالیت خود دارند و استفاده از تجربیات ، افکار و اطلاعات مردمی آنها می تواند تأثیر فراوانی داشته باشد.
    علیپور افزود: ایده نشست اتاق فکر و استفاده از خرد جمعی خبرنگاران قرار است به صورت مداوم در تمامی شهرستان ها اجرایی شود و نقطه نظرات خبرنگاران پس از بررسی توسط مسئولین شهرستانی و استانی ، اجرایی شود.
    سردبیران و خبرنگاران رسانه های شهرستان نیز در ادامه هر کدام انتقادات و پیشنهادات خود را در راستای توسعه ورزش خصوص ورزش و جوانان بیان کردند که از جمله این پیشنهادات می توان به توجه به استعدادیابی اصولی در آموزش و پرورش و روستاها و مناطق دور افتاده، معرفی استعدادهای ورزشی برتر به هیات ها و کمیته های استعدادیابی جهت پرورش آن ها، تقدیر و تجلیل از مدال آوران و قهرمانان ورزش شهرستان و استفاده از آن ها در پرورش استعدادهای جدیدو حمایت از مربیان با تجربه مخصوصا در حوزه فوتبال و انتخاب رئوسای هیات های تخصصی و سیاسی نبودن آنها ، ثبات مدیران شهرستان و اتمام برنامه های نا تمام، برگزاری بیش از پیش همایش های ورزش همگانی، برگزاری کمیته المپیک و مکان امن ورزشی برای بانوان ، ایجاد یک مسیر دوچرخه سواری برای شهروندان در سطح شهر و ایجاد یک کلینیک پزشکی و ورزشی ، امکان ورزش رایگان برای افراد مستعد، اقشار متوسط و ضعیف و اطلاع رسانی خدمات بیمه ورزشی توسط هیات پزشکی و توجه به رسانه و استفاده از تخصص آن جهت تصمیم سازی های هر حوزه ، و ورود خبرنگاران برای تاسیس سازمانهای مردم نهاد اشاره کرد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.