جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41452 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • برخی به دنبال تخریب دولت بوده و شدیداً بر این کار اصرار دارند
    19 مرداد 1395 - 15:46
    شناسه : 11878
    0

    سیدجلال سید محمدی معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری تالش با گرامیداشت هفته دولت و فرا رسیدن روز خبرنگار به جامعه پرتلاش رسانه ای شهرستان تبریک گفته و افزودند : خبرنگاران و رسانه ها زبان گویای مسئولین و دولت در بیان عملکردها هستند. به گزارش «بامردم»، وی با اشاره به لزوم گرامیداشت هفته دولت گفت : در […]

    پ
    پ

    سیدجلال سیدمحمدی (2)

    سیدجلال سید محمدی معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری تالش با گرامیداشت هفته دولت و فرا رسیدن روز خبرنگار به جامعه پرتلاش رسانه ای شهرستان تبریک گفته و افزودند : خبرنگاران و رسانه ها زبان گویای مسئولین و دولت در بیان عملکردها هستند.

    به گزارش «بامردم»، وی با اشاره به لزوم گرامیداشت هفته دولت گفت : در طی این هفته مردم با عملکرد و دستاوردهای دولت در زمینه های گوناگون
    عمرانی ، اجتماعی ، اقتصادی و فرهنگی آشنا می شوند و این هفته فرصتی را بوجود می آورد که دولتمردان مستقیماً عملکرد و برنامه های خود را به مردم ارائه دهند .
    معاون سیاسی فرمانداری تالش با اعلام اینکه دولت تدبیر و امید در آغاز چهارمین سال فعالیت خود نیاز به مشارکت و همسویی بیشتری دارد گفت : دولت و تدبیر و امید در چهارمین سال مدیریت اجرایی کشور موفقیت های بسیاری را در حوزه سیاست خارجی ، کنترل تورم و اجرای طرح موفق تحول سلامت در کشور و حمایت و راه اندازی واحد های صنعتی ، تولیدی اجراء کرده این در حالی است که هشت سال مملو از هزینه و خسارت در حوزه سیاست خارجی و مدیریت داخلی برای کشور بجا مانده بود .
    وی افزود : ساختن و رفع خسارتهای بجا مانده از گذشته نیروی فراوانی از دولت می گیرد چرا که همیشه ساختن آنچه که در کسری از ثانیه قابل خراب کردن است زمان بیشتری لازم دارد .
    معاون سیاسی فرمانداری گفت : دکتر روحانی با انتخاب مسیر درست اقتصادی و سیاست خارجی سعی کرده کشور را از فضای پوپولیستی حاکم نجات دهد و دولت می تواند به راحتی با تزریق نقدینگی فضای مقطعی مناسبی را در کشور ایجاد نماید ولی عواقب خسارت بار آن را در نظر دارد و تلاش می کند بصورت زیر بنایی فضای کسب و کار را درست نماید .
    سید محمدی در ادامه گفت : امروز دولت برای تحقق برنامه های خود نیاز به همراهی و همگامی بیشتر مسئولین و مردم دارد آنانکه سر سفره دولت نشسته اند بی انکه هزینه ای برای دولت ایجاد کنند بایستی همسویی بیشتری را به نمایش بگذارند برای دولتی که هر روز بیش از پیش آماج انواع هجمه ها قرار می گیرد .
    وی گفت : برخی به دنبال تخریب دولت بوده و شدیداً بر این کار اصرار دارند انتقاد سازنده و منصفانه لازمه کار است ولی آنچه که امروز مشاهده می شود این است که عده ای اصرار بر تخریب این دولت مظلوم دارند .
    وی در پایان تاکید کرد با اطلاع رسانی عملکرد دولت به مردم مسئولین ادارات و نهادها در گرامیداشت هفته دولت کوشا باشند . / گیل خبر

    انتهای پیام/

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.