×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

حیدری فرماندار آستانه اشرفیه 1 - ورزش لازمه پیشگیری از هرنوع بیماری و مخصوصا اعتیاد می‌باشد - آستانه اشرفیه

فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه در افتتاحیه المپیاد ورزشی مردان در سالن شهدای این شهرستان گفت: هدف از ترویج ورزش همگانی داشتن جسمی سالم و زندگی با نشاط است.

به گزارش «بامردم»، ظهر دیروز مهندس حیدری فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه به همراه حجت الاسلام والمسلمین ساجدی امام جمعه محترم این شهرستان در افتتاحیه المپیاد ورزشی مردان که در سالن ورزشی شهدای آستانه اشرفیه برگزار شد حضور یافتند.
مهندس حیدری در این مراسم تصریح کرد: بسیار خرسندم که در این جمع با نشاط و جوان حضور پیدا کردم و از عزیزان دست اندرکار، مخصوصا هیات ورزش های همگانی که مسبب و بانی اصلی این برنامه بودند سپاسگزارم.
فرماندار آستانه اشرفیه در ادامه اظهار داشت: تکنولوژی و زندگی ماشینی باعث شده است کارها سهل الوصول تر گردد که در نتیجه تحرک ما نیز کمتر شده بهمین خاطر ضرورت دارد این کم تحرکی به طرق دیگر جبران شود که انجام ورزش های همگانی یکی از این روش ها می باشد.
مهندس حیدری در پایان نیز تصریح کرد: ورزش لازمه پیشگیری از هرنوع بیماری و مخصوصا اعتیاد می باشد، طبیعتا ورزش همگانی از این جهت با ورزش های دیگر متفاوت است که هدفش اینست که شاداب و سالم زندگی خواهیم نمود، اما هدف از ورزش حرفه ای قهرمانی و مدال آوری می باشد که توام با آسیب دیدگی های شدید است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.