جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41452 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • تودیع معارفه رییس ثبت احوال شهرستان رودسر برگزار شد + تصاویر
    01 اسفند 1396 - 10:59
    شناسه : 119938
    1

    عصر دیروز در محل فرمانداری رودسر آیین تکریم و معارفه رییس ثبت احوال این شهرستان با حضور مدیرکل ثبت احوال استان گیلان و فرماندار رودسر برگزار شد. به گزارش «بامردم»، در این مراسم علی وارسته بهدانی فرماندار رودسر به تشریح وظایف یک مدیر موفق پرداخت و افزود: رعایت سلسله مراتب اداری و تعامل با ادارات […]

    پ
    پ

    تودیع معارفه رییس ثبت احوال شهرستان رودسر 6 - تودیع معارفه رییس ثبت احوال شهرستان رودسر برگزار شد + تصاویر - با مردم

    عصر دیروز در محل فرمانداری رودسر آیین تکریم و معارفه رییس ثبت احوال این شهرستان با حضور مدیرکل ثبت احوال استان گیلان و فرماندار رودسر برگزار شد.

    به گزارش «بامردم»، در این مراسم علی وارسته بهدانی فرماندار رودسر به تشریح وظایف یک مدیر موفق پرداخت و افزود: رعایت سلسله مراتب اداری و تعامل با ادارات در راستای رسیدن به اهداف شهرستان و همچنین تخصص و سلامت در شخص می تواند یک مدیر را برای نیل به اهداف رهسپار کند.
    فرماندار رودسر در این نشست به همراهی مدیران با نماینده عالی دولت در شهرستان تاکید کرد و افزود: همراهی و تعامل است که در اجرای هر چه بهتر امور شهرستانی یاری‌گر باشد.
    در ادامه مدیرکل ثبت احوال گیلان با تشکر و قدردانی از زحمات رییس سابق ثبت احوال رودسر بازنشستگی وی را تبریک و حمیدرضا عباسی را به عنوان رییس جدید معرفی کرد.
    گفتنی است عباسی بیش از ۲۰ سال سابقه کاری در ثبت احوال گیلان را داراست و پیش از این به عنوان رییس ثبت احوال خمام فعالیت داشته است.
    عبدالغفور امینی رییس پیشین ثبت احوال رودسر به مدت ۱۰ سال در رودسر فعالیت داشته و در درجه بازنشستگی از رودسر خداحافظی کرد.

    تودیع معارفه رییس ثبت احوال شهرستان رودسر 1 - تودیع معارفه رییس ثبت احوال شهرستان رودسر برگزار شد + تصاویر - با مردم تودیع معارفه رییس ثبت احوال شهرستان رودسر 5 - تودیع معارفه رییس ثبت احوال شهرستان رودسر برگزار شد + تصاویر - با مردم تودیع معارفه رییس ثبت احوال شهرستان رودسر 4 - تودیع معارفه رییس ثبت احوال شهرستان رودسر برگزار شد + تصاویر - با مردم تودیع معارفه رییس ثبت احوال شهرستان رودسر 3 - تودیع معارفه رییس ثبت احوال شهرستان رودسر برگزار شد + تصاویر - با مردم تودیع معارفه رییس ثبت احوال شهرستان رودسر 2 - تودیع معارفه رییس ثبت احوال شهرستان رودسر برگزار شد + تصاویر - با مردم

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.