×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 7 خبر

دولت توجه به جایگاه جوانان و ایجاد میدان حرکت برای آنان است 1 - نگاه دولت توجه به جایگاه جوانان و ایجاد میدان حرکت برای آنان است - با مردم

فرماندار تالش در جلسه ستاد ساماندهی جوانان گفت: نگاه دولت استفاده از جوانان و میدان دادن به آن‌ها است.

به گزارش «بامردم»، سید عیسی مهدوی در این جلسه اظهار داشت: توجه همه‌جانبه به جوانان بایستی در محور فعالیت‌ها قرار گیرد، جوانان را با تمامی نیازهای روحی و عاطفی و شخصی و مادی و معنوی آن‌ها دید و در راستای رفع آن‌ها قدم برداشت .

وی با بیان اینکه نگاه دولت استفاده از جوانان و میدان دادن به آن‌ها است، افزود: ما باید الگوهای موفق دنیا را در استفاده از جوانان در کشور بکار بگیریم.

فرماندار تالش با بیان اینکه دو ظرفیت اصلی توسعه استان یعنی کشاورزی و گردشگری در منطقه وجود دارد، گفت: اگر جوانان و ظرفیت آن‌ها را در این دو حوزه بکار بگیریم نقش بسیار موفقی را در ایجاد تحرک و پویایی در جامعه خواهیم داشت.

مهدوی با تاکید به استفاده از ظرفیت‌های جوانان و بانوان در عرصه‌های مختلف گفت: باید زمینه‌های لازم را برای بروز و ظهور استعدادهای جوانان را فراهم‌سازیم.

وی افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان موظف هستند از جوانان و بانوان شاغل در ادارات در حوزه‌های مدیریتی استفاده کنند.

لازم به ذکر است بیش از ۵۵۰۰ دختر و پسر جوان در غالب ۳۶ هیات ورزشی سازمان‌دهی و مشغول فعالیت می‌باشند همچنین تعداد۶۰ نفر از جوانان مستعد و نخبه شهرستان در غالب ۱۳ شرکت فن‌آور در حوزه‌های گردشگری، الکترونیک، مکانیک و فناوری اطلاعات در حال فعالیت هستند.

چهارمین جلسه ستاد ساماندهی جوانان عصر چهارشنبه در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان تالش با حضور فرماندار و اعضا ذی‌ربط برگزار شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.