×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 7 خبر

پایدار نیازمند خلاقیت و توانمندی مدیران است - اشتغال پایدار نیازمند خلاقیت و توانمندی مدیران است | رسالت ما تسهیل‌گری در اشتغال‌زایی است - اشتغال

فرماندار رشت با بیان اینکه اشتغال پایدار نیازمند خلاقیت و توانمندی مدیران است، گفت: رسالت ما تسهیل گری در اشتغال‌زایی است، باید تلاش کنیم مردم راغب شوند از این فرصت‌ها استفاده کنند.

به گزارش «بامردم»، سید محمد احمدی در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری که در سالن اجتماعات این فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: در طرح بوم‌گردی باید تحرک بیشتری داشته باشیم و استفاده از ظرفیت شوراها و دهیاران می‌تواند تأثیرگذار باشد.

فرماندار شهرستان رشت با تأکید بر لزوم افزایش متقاضیان برای دریافت تسهیلات در حوزه بوم‌گردی تصریح کرد: در حوزه بوم‌گردی تعداد 313 درخواست به دهیاری‌ها داده‌شده که 208 درخواست توسط بنیاد مسکن بازدید و پس از تعیین کاربری 135واحد مجاز تشخیص داده‌شده و بعد از طرح در کمیته کارشناسی بوم‌گردی 52 پرونده تائید و به کمیته استان ارسال‌شده است.

احمدی در ادامه با تأکید بر ضرورت توجه به طرح‌های اشتغال‌زایی و اقدامات لازم دراین‌باره خاطرنشان کرد: موضوع مهم اشتغال و اشتغال‌زایی از مباحث جدی در کشور به شمار می‌رود و ازجمله مطالباتی است که بایستی از هر شیوه و تعامل سازنده‌ای برای رفع این مشکل کوشید.

وی با بیان اینکه اشتغال پایدار نیازمند خلاقیت و توانمندی مدیران است، گفت: رسالت ما تسهیل گری در اشتغال‌زایی است، باید تلاش کنیم مردم راغب شوند از این فرصت‌ها استفاده کنند.

نماینده عالی دولت در شهرستان رشت با تأکید بر لزوم رفع مشکلات و موانع موجود در مسیر توسعه واحدهای صنعتی خاطرنشان کرد: واحدهای صنعتی موتور محرکه اشتغال هستند و سازمان صنعت معدن و تجارت باید از آن‌ها حمایت کند.

فرماندار شهرستان رشت ،تصریح کرد: هدف همه مسئولین حفظ و صیانت از بیت‌المال است فلذا بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات ما را در کنار خود ببینند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.