×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر

موبایل پیامک - مرگ دلخراش دختر جوان در حال صحبت با گوشی! - دختر

دختر جوان در حال مکالمه با تلفن همراه خود بود که دچار حادثه شد و جان خود را از دست داد ، این حادثه تکرار مرگ براثر بی دقتی حین استفاده از گوشی موبایل بود.

پیش از این چندین مورد حادثه ی جدی که براثر انفجار گوشی موبایل رخ داد گزارش شده بود که یک مورد مربوط به مرگ دخترجوان در حمام بود که به دلیل برق گرفتگی ناشی از شارژر گوشی موبایلش جان خود را از دست داد . در حادثه ای تقریبا مشابه بازهم گوشی تلفن همراه جان دختری جوان را گرفت دختری که مثل همیشه و کاملا در شرایط عادی در حال مکالمه بود.مرگ گوشی

عصر روز جمعه “اوما اورام” 19 ساله در حال مکالمه به وسیله ی گوشی موبایلش بود که دچار حادثه شد ، براساس گزارشات ایندین اکسپرس “اوما” حین صحبت بود که ناگهان گوشی موبایل منفجر شد و جان او را گرفت.
انفجار شدید باطری گوشی موبایل موجب سوختگی عمیق در صورت ، سینه ، دست و پاهای دختر جوان شد و شدت این سوختگی ها در حدی بود که قبل از رساندن او به بیمارستان موجب مرگش شد.
براساس گفته ها گوشی موبایل در حال شارژ بود که هم زمان “اوما” تصمیم به مکالمه با گوشی موبایل نوکیای خود گرفت و چند ثانیه بعد حادثه رخ داد ؛ حادثه ای که در عرض چند ثانیه منجربه مرگ دختر جوان شد و پزشکان بیمارستان تایید کردند که او قبل از رسیدن به اورژانس جان خود را از دست داده بود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.