شنبه, 8 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41453 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • شورای عالی سرمایه گذاری در لاهیجان تشکیل شد
    11 اردیبهشت 1397 - 12:00
    شناسه : 126449
    0

    نخستین جلسه شورای عالی سرمایه گذاری به منظور بررسی انعقاد قراردادها به صورت حقوقی در شهرداری لاهیجان تشکیل شد.

    پ
    پ

    n82902400 72315498 - شورای عالی سرمایه گذاری در لاهیجان تشکیل شد - بامردم

    مسعود کاظمی شهردار لاهیجان عصر دوشنبه در این جلسه بیان داشت: هدف از تشکیل این شورا بررسی و انعقاد قراردادها به صورت حقوقی و ایجاد چرخش در پول و اقتصاد شهر است تا همواره پویایی داشته باشد.
    وی هدف شهرداری لاهیجان در شورای عالی سرمایه گذاری را هموار کردن مسیر برای سرمایه گذاران بر اساس روال قانونی و توسعه زیرساخت های شهر ذکر کرد.
    کاظمی با اشاره به افزایش 77 درصدی بودجه شهرداری لاهیجان در سال 97 نسبت به سال قبل اظهار داشت: رویکرد ما به سمت افزایش درآمدهای شهرداری برای توسعه و آبادانی شهر است و با فراخوان پروژه های عمرانی، گردشگری، فرهنگی، خدمات شهری و اقتصادی، شاهد حضور سرمایه گذاران در شهر لاهیجان خواهیم بود.
    شهردار لاهیجان گفت: جلسات شورای عالی سرمایه گذاری، جلسه تاریخ اقتصاد شهر است و باید خروجی مناسبی داشته باشد و شاهد تحولات و جذب سرمایه گذاری باشیم.
    سید الهیار مصباحی مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری گیلان نیز در این جلسه اظهار داشت: استانداردسازی پروژه های سرمایه گذاری برای ورود متقاضی و سرمایه گذار در این زمینه مهم است.
    وی افزود: در زمینه نقشه راه پروژه های سرمایه گذاری، می بایست با بررسی کامل ورود کرد و طرح های سرمایه گذاری به صورت کوتاه ، میان و بلند مدت دیده شود.
    وی ادامه داد: یکی از مسائل مهم در سرمایه گذاری، نوع روش سرمایه گذاری است که باید پروژه ها و طرح ها در سامانه وارد شوند.
    حجت طیران نایب رئیس شورای اسلامی شهر لاهیجان نیز گفت: در سال های گذشته دخالت در شهرهای مختلف باعث شد سرمایه گذاران نگران باشند.
    وی افزود: اجرای شیوه نامه و فراخوان سرمایه گذاری باعث می شود سرمایه گذاران خوبی را جذب کنیم.
    محسن شیخ شعربافان عضو شورای اسلامی شهر لاهیجان نیز گفت: برگزاری این جلسات می تواند سرمایه گذاری اقتصادی در لاهیجان را رونق دهد و تمایل داریم با جذب سرمایه گذار شاهد تحولات مثبت و خوبی در شهر باشیم.
    وی اضافه کرد: ثبت پروژه های سرمایه گذاری در سامانه باعث اطلاع رسانی شفاف و آگاهی همه سرمایه گذاران خواهد بود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.