×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 7 خبر

IMG 0934 768x512 - ادامه مالکیت تن زاده در سپیدرود در گرو تأیید حسابرسان مالی اداره کل ورزش و جوانان -

صبح امروز جلسه‌ای با حضور مریم بخشی سرپرست و نعمت پور مسئول حراست اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان، تن زاده مالک باشگاه سپیدرود رشت، قربانعلی الماس خاله رئیس هیات فوتبال گیلان، میر شهاب مؤمنی مالک اسبق باشگاه سپیدرود رشت، فرهاد خراسانی وکیل و مجید جعفرزاده معاونت مالی باشگاه سپیدرود و افتخاری مشاور اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان در اداره کل ورزش و جوانان استان پیرامون تعیین تکلیف وضعیت باشگاه سپیدرود رشت برگزار شد.

در این جلسه، مریم بخشی خواهان شفاف‌سازی وضعیت پرداختی باشگاه و تعیین تکلیف بدهی‌های گذشته باشگاه شد که تن زاده در مقام پاسخگویی برآمد.

مالک باشگاه سپیدرود با بیان اینکه بخش اعظمی از بدهی سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومانی تسویه شده است اظهار کرد: حدود ۷۰۰ میلیون تومان بدهی باقی‌مانده است که طلبکاران با تحریک عده‌ای حاضر به مصالحه نیستند و باشگاه آمادگی کامل برای تعیین وضعیت طلبکاران باقی‌مانده را دارد.

در پایان جلسه، مالک باشگاه سپیدرود متعهد به ارائه اسناد مالی باشگاه تا پایان امروز به نمایندگان مالی اداره کل ورزش و جوانان استان شد و حسابرسان مالی اداره کل ورزش و جوانان استان پس از مراجعه به دفتر باشگاه سپیدرود و دریافت اسناد مالی، نظر نهایی خود را پس از بررسی‌های لازم اعلام می‌کنند.

فارس

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.