×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر

کریمی - بازهم مدیران سپیدرود خلف وعده کردند/ طبق قراردادم تمرینات تیم را آغاز می کنم -

وکیل علی کریمی صحبت امروز (یکشنبه) به همراه چند تن از اعضای کادرفنی فصل گذشته سپیدرود برای دریافت مطالبات خود به باشگاه سپیدرود مراجعه اما در نهایت دست خالی این باشگاه را ترک کردند. پس از این اتفاق جواد تن‌زاده (مالک سپیدرود) اعلام کرد که به علی کریمی و دستیارانش پیشنهاد داده تا یک‌سوم طلب خود را به صورت نقد و مابقی را به صورت چک یک یا دو ماهه دریافت کنند و یا اینکه منتظر بمانند تا مالک جدید پول آنها را به صورت نقد پرداخت کند.

به گزارش تسنیم، علی کریمی درباره این مسائل گفت:تن‌زاده در تاریخ ۲۴ ادریبهشت در مصاحبه ای اعلام کرد که کریمی برای تسویه حساب به باشگاه سپیدرود نیامده است و از هفته پیش همه چیز برای تسویه حساب آماده بود و نیازی به حضور خودش در باشگاه نیست.

وی افزود:چند روز بعد از مصاحبه تن‌زاده، محمد رفیعی مدیر اجرایی باشگاه در تاریخ ۲۹ اردیبهشت در گفت‌وگو با یک خبرگزاری معتبر اعلام کرد همه مدارک برای تسویه حساب با کادرفنی فصل گذشته آماده بوده، اما امروز با وجود اینکه تن‌زاده از قبل گفته بود نیازی به حضورش نیست و همه چیز آماده است، وکیل من دست خالی باشگاه را ترک کرد و با شروط جدید باشگاه مواجه شد. چطوز زمانی که موعد پول دادن فرا می‌رسد، شرط و شروط جدید می‌گذارند؟ چرا قبلاً این حرف‌ها را نزدند و الان که موعد پول دادن فرا رسیده این صحبت‌ها مطرح می‌شود؟
سرمربی فصل گذشته سپیدرود تصریح کرد:با اتفاقاتی که می‌افتد فقط زمان برای سپیدرود هدر می‌رود و فکر می‌کنم هواداران این تیم هم از حرف‌های کلیشه‌ای ایشان خسته شده‌اند و به همه چیز واقف هستند. او حرف‌های بی‌اساسی می‌زند و حتی حرف‌های خودش که در همه رسانه‌ها منتشر شده را هم قبول ندارد. من نمی‌دانم ایشان در مورد هواداران چه فکری می‌کند و شاید احساس می‌کند آنها از چیزی خبر ندارند. طبق قرار قبلی خودتان وکیل ما امروز به باشگاه آمد، اما در روزی که قرار بود تسویه حساب کنید،‌ شروط جدیدی گذاشتید، نمی‌دانم باید به کدام حرف شما اعتماد کرد.
کریمی در پایان گفت:قبلا هم اعلام کرده بودم تسویه حساب با من و کادرم باید به صورت نقدی انحام شود اما حالا که برای چندمین بار خلف وعده کردید چون دوسال دیگر قرارداد دارم طبق قراردادم و برنامه‌ای که از قبل آماده کرده بودم تمرینات را آغاز خواهم کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.