×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر

بخشی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان گیلان - خریدار جدید امتیاز باشگاه سپیدرود باید ضمانت اجرایی داشته باشد | برای تغییر مالکیت باید خریدار بهتری پیدا کنیم -

مریم بخشی در گفت‌وگو با میزان ، درباره آخرین وضعیت واگذاری امتیاز باشگاه سپیدرود اظهار داشت: ما سعی داریم در مورد مالکیت باشگاه سپیدرود با منطق پیش برویم، ولی اذهان عمومی در مورد این تیم متشنج بوده و طبیعی هم هست. به هر حال هواداران نگران تیم‌شان هستند و تسریع در کار ما هم دقیقا به خاطر به آرامش رسیدن همین هواداران است.
وی ادامه داد: در حال حاظر ما در تیم سپیدرود به یک تصمیم منطقی احتیاج داریم نه عجولانه. آینده این تیم برای ما خیلی مهم است و قطعا باید با تصمیمات‌مان وضعیت بهتری برای سپیدرود ایجاد کنیم. با این حال به سرعت در حال فعایت هستیم. دیروز صبح جلسه داشتیم، بعد از ظهر اسناد مالی را بررسی کردیم و امروز(یکشنبه) با خریداران جلسه داریم. دیگر از این سریعتر نمی‌شد کار این باشگاه را پیگیری کرد. امیدوارم در مورد سپیدرود به منطقی‌ترین تصمیم ممکن برسیم.
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان افزود: باید قبول کرد که نمی‌شود از این سریعتر شرایط را بررسی کرد چون باید وضعیت خریداران بررسی شود تا شرایط بهتری برای این تیم رقم بخورد. ما هنوز هیچ شانسی برای این خریداران قائل نیستیم از این رو باید ابتدا شرایط آن‌ها را بررسی کنم و پس از آن تصمیم بگیریم.
بخشی ادامه داد: بحث ما از امروز دیگر شرایط مالی مدیران و مالکان سابق نیست. بلکه ازاین پس روی خریداران جدید تمرکز داریم. فردی که بتواند سپید رود را از این وضع خارج کند. فردی که هم بتواند مطالبات سپیدرود را پرداخت کند و هم برای فصل جدید تضمینی برای اجرای قرارداد داشته باشد.
وی در پاسخ به این سوال که اگر خریداری بهتر از تن‌زاده پیدا نکنید آیا وی در سپیدرود ماندنی است، گفت: ما به این مسائل اصلا فکر نمی‌کنیم. ما قصدمان فقط بهبود شرایط سپیدرود است. دوست ندارم افرادی بیایند که باز هم سپیدرود را با همین مشکلات روبه رو کنند. فعلا ما افراد معرفی شده را می‌بینیم و تیم را به بهترین خریدار واگذار می‌کنیم. به این ترتیب ما اگر خریدار بهتری پیدا کنیم قطعا تغییر ایجاد خواهیم کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.