جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41453 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • کارفرمای زنم برایش پیامک‌‌های عاشقانه می فرستاد و من از او زهر چشم گرفتم
    12 خرداد 1397 - 12:38
    شناسه : 128771
    0

    رکنا: مجرم سابقه‌دار که از خانه کارفرمای همسرش 70 میلیون تومان سرقت کرده بود، پس از دستگیری مدعی شد، شاکی مزاحم همسرش بوده و برای زهر چشم فقط او را کتک زده است.

    پ
    پ

    - کارفرمای زنم برایش پیامک‌‌های عاشقانه می فرستاد و من از او زهر چشم گرفتم -

    مردی با حضور در دادسرا از دستبرد دو مرد و یک زن به خانه‌اش خبر داد و گفت: چندی قبل زنی را از شرکت اخراج کردم. دیروز او برای تسویه حساب به مقابل خانه ام آمد. وقتی در را باز کردم، این زن همراه دو مرد و زنی که یکی از آنها مدعی بود، شوهرش است، به زور وارد خانه ام شده و پس از آن‌که مرا کتک زدند، طلا و پول به ارزش 70 میلیون تومان سرقت کرده و گریختند.
    چند ماه بعد از این شکایت، این زن بازداشت و مدعی شد، شاکی مزاحم من شده بود و همسرم با اطلاع از ماجرا همراه دوستش سراغ او رفته و برای تنبیه فقط کتکش زدند. موضوع سرقت هم صحت ندارد. با گذشت دو سال از این سرقت، چند روز پیش ماموران موفق به دستگیری یکی از متهمان شدند.
    متهم به بازپرس گفت: شاکی، کارفرمای همسرم و مزاحم او بود. حتی برای همسرم پیامک‌‌های عاشقانه ارسال می‌کرد. از همسرم خواستم بدون این‌که طلبش را از این مرد بخواهد، آنجا را ترک کند. از سوی دیگر تصمیم گرفتم مرد هوسران را تنبیه کنم. همسرم به خانه مرد مزاحم رفت و ما نیز به او ملحق شدیم. شاکی که در را باز کرد، وارد شدیم و کتکش زدیم.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.