جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41453 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • تلاش‌ها براین است که لاهیجان به‌عنوان یک شهر فرهنگی و گردشگری به کشور معرفی شود
    14 خرداد 1397 - 15:52
    شناسه : 129008
    0

    جلسه‌ای مشترک میان اعضای شورای شهر و مهندس جانبازی سرپرست فرمانداری، حجت‌الاسلام صدیق امام‌جمعه و شهردار لاهیجان در ساختمان شورا برگزار و مسائل و مشکلات شهری مطرح شد.

    پ
    پ

    جانبازی فرماندار لاهیجان 1 - تلاش‌ها براین است که لاهیجان به‌عنوان یک شهر فرهنگی و گردشگری به کشور معرفی شود - بامردم

    به گزارش روابط عمومی فرمانداری لاهیجان،  جانبازی در ابتدای سخنان خود به اتحاد اعضای شورا و شهردار تأکید کرد و افزود: وفاق و همدلی در همه امورات موجب رشد و توسعه می‌شود، به‌واقع در هر شهری شورا همراه شهردار باشد پیشرفت به وجود می‌آید.

    وی گفت: در جلسات شورا مصوباتی در حوزه شهری مصوب می‌شود که اگر در کمیته انطباق اصلاح و یا حذف شود یقیناً جهت جلوگیری از نقض قوانین بوده و نفع قانونی شورا و شهرداری در نظر گرفته می‌شود.

    جانبازی اظهار داشت: مردم عزیز گیلان، لاهیجان را برای تمام استان می‌دانند و این انتظارات را بالا می‌برد و بایستی به‌گونه‌ای مدیریت شود که تمام استان از مزایای عروس شهرهای گیلان استفاده نمایند و تلاش‌ها براین است که لاهیجان به‌عنوان یک شهر فرهنگی و گردشگری به کشور معرفی شود.

    وی تصریح کرد: چنین جلساتی باید چندین بار در طول سال برگزار شود و بنده هر زمان عزیزان شورا دعوت نمایند در جلسات حضور خواهم یافت.

    سرپرست فرمانداری لاهیجان در ادامه گفت: بنا به مسائل مطروحه در جلسات شورا، روسای ادارات مربوطه دعوت شوند تا مشکلات شهری مرتفع گردد.

    جانبازی درباره لزوم لایروبی رودخانه‌ها توسط شهرداری گفت: ‌یکی از موارد بسیار مهم در پاکیزگی شهر لایروبی رودخانه‌ها می‌باشد که باید از سوی شورا و شهرداری بسیار جدی گرفته شود

    وی اظهار داشت: جمع‌آوری آب‌های سطحی بر عهده شهرداری‌هاست و باید از محل اعتبارات داخلی صورت گیرد در غیر این صورت اولویت‌ها در نظر گرفته شود تا در کمیته برنامه‌ریزی از محل استانی تأمین اعتبار شود.

    نماینده عالی دولت در شهرستان در پایان گفت: در شهرستان لاهیجان محدوده‌هایی به‌عنوان میراث فرهنگی مشخص‌شده است و با صاحبان ملک هماهنگی‌های لازم به‌عمل‌آمده که در صورت هرگونه تعمیرات باید با اداره میراث شهرستان رایزنی شود‌، شهرداری لاهیجان برای حل برخی مسائل این‌گونه با فرمانداری مکاتبه نماید تا با مدیرکل میراث طی جلسه‌ای‌ مشکلات چنینی تسهیل گردد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.