شنبه, 8 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41453 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • نامه درخواست کمک مالی ۲۰ میلیون تومانی علیرضا سحرخیز به کمیسیون فرهنگی برای هیئت هاکی گیلان
    21 تیر 1397 - 14:55
    شناسه : 132148
    1

    بنا بر آنچه مورد توجه قرار گرفته و از آن با عنوان شفاف‌سازی مالی در شهرداری رشت یاد می‌شود قصد داریم تا تمامی دریافتی‌ها و یا آنچه از شهرداری رشت درخواست می‌شود را جهت تنویر افکار عمومی رسانه‌ای کنیم تا راهی که به‌خوبی توسط پایگاه خبری جارستان به مدیرمسئولی علیرضا سحرخیز فومنی در همین راستا آغاز شده، خدای ناکرده ابتر نمانده و شفاف‌سازی در شهرداری رشت تا آخرین لحظه ادامه یابد.

    پ
    پ

    علیرضا سحرخیز فومنی 1 620x410 - نامه درخواست کمک مالی ۲۰ میلیون تومانی علیرضا سحرخیز به کمیسیون فرهنگی برای هیئت هاکی گیلان -

    آخرین روزهای سال ۹۶ بود که در راستای شفاف‌سازی مالی در شهرداری رشت بالاخره و پس از کش‌وقوس‌های فراوان فهرستی تقریباً کوتاه از مبالغ پرداختی یا در حال پرداخت به رسانه‌های مکتوب و مجازی در سال ۹۶ از سوی شهرداری رشت در پایگاه خبری تحلیلی جارستان که در سامانه جامع رسانه‌های کشور مدیرمسئولی آن به نام علیرضا سحرخیز فومنی ثبت شده است، منتشر شد.

    بیشتر بخوانید | پرداختی های شهرداری رشت به رسانه ها

    علیرضا سحرخیز فومنی که چندی پیش به‌عنوان سرپرست هیئت هاکی استان گیلان منصوب‌شده بود، در آخرین روزهای آذرماه ۹۶ بود که به‌عنوان رئیس این هیئت ورزشی نیز منصوب شد. بااین‌حال نامه‌ای از سوی علیرضا سحرخیز در ادامه منتشر می‌شود که نشان‌دهنده درخواست ۲۰ میلیون تومانی وی از شهرداری رشت برای میزبانی مسابقات لیگ نهایی هاکی بانوان کشور در استان گیلان است.

    هیات هاکی استان گیلان - نامه درخواست کمک مالی ۲۰ میلیون تومانی علیرضا سحرخیز به کمیسیون فرهنگی برای هیئت هاکی گیلان -

    در همین راستا بنا بر آنچه مورد توجه قرار گرفته و از آن با عنوان شفاف‌سازی مالی در شهرداری رشت یاد می‌شود قصد داریم تا تمامی دریافتی‌ها و یا آنچه از شهرداری رشت درخواست می‌شود را جهت تنویر افکار عمومی رسانه‌ای کنیم تا راهی که به‌خوبی توسط پایگاه خبری جارستان به مدیرمسئولی علیرضا سحرخیز فومنی در همین راستا آغاز شده، خدای ناکرده ابتر نمانده و شفاف‌سازی در شهرداری رشت تا آخرین لحظه ادامه یابد. در پایان لازم به ذکر است تیم فوتسال بانوان می رشت سپیدرود به علت عدم کمک مالی سال گذشته به صورت کامل منحل شد.

    • نویسنده : بهنیا ثابت رفتار
    • منبع خبر : رشت 20

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.