جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41452 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • پروژه j۵ می‌تواند آینده ترافیکی رشت را پوشش دهد
    25 تیر 1397 - 10:30
    شناسه : 132521
    1

    شهردار رشت گفت: پروژه j۵ می‌تواند آینده ترافیکی رشت را پوشش دهد.

    پ
    پ

    شهردار رشت - پروژه j۵ می‌تواند آینده ترافیکی رشت را پوشش دهد - ترافیکی رشت

    جلسه بررسی پروژه احداث خیابان j۵  با حضور  نصرتی شهردار رشت، جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر رشت، جمعی از مدیران شهرداری و مشاوران پروژه در دفتر شهردار برگزار شد.

    مسعود نصرتی با اشاره به اهمیت اجرای پروژه j۵ اظهار کرد: برای این پروژه مهم مدیر پروژه انتخاب کردیم و املاک طول مسیر شناسایی شده و نقشه برداری مسیر نیز به روز رسانی شده است.

    شهردار رشت بیان کرد: پروژه j۵ به طول ۱۲ کیلومتر بوده و شریان اصلی رشت است و می تواند آینده رشت را پوشش دهد.

    نصرتی با اشاره به اینکه امروز تصمیماتی که در عرصه مدیریت شهری گرفته می شود باید در عرصه اجتماعی اطلاع رسانی شود، گفت: امروزه سرعت نقد بالا رفته و اتفاقاتی که در ۳۵ سال گذشته رخ داده امروزه نقد می شود و مسلماً مسائل امروزه نیز در ظرف چند سال آینده نقد خواهد شد.

    وی پیشنهاد داد: پروژه j۵ در چند فاز اجرایی شود و پس از اجرای فاز اول طرح تملکی تهیه شده و سرمایه گذاران مورد نظر فراخوان شوند.

    شهردار رشت با تأکید بر تسریع در اجرای پروژه j۵ اظهار کرد: هرگاه اجرای پروژه ها طولانی شد به علت فشارهای وارده تصمیمات عجیب در مدیریت شهری گرفته شده است.

    اسماعیل حاجی پور: هیچ مدیری نباید مانع اجرای پروژه های حیاتی شهر شود

    اسماعیل حاجی پور رئیس کمیسیون حمل نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر رشت در این جلسه پروژه j۵ را پروژه ای با اهمیت دانست و یاد آور شد: هدف ما جلب رضایت مردم است و می خواهیم مردم آرامش بیشتری را به دست آورند. هیچ مدیری نباید مانع اجرای پروژه‌های حیاتی شهری شود و فرق نمی کند چه کسی باشد.

    رئیس کمیسیون حمل نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر رشت اجرای پروژه j۵ را در کاهش بار ترافیکی رشت موثر دانست و تأکید کرد این پروژه هرچه سریع تر آغاز شود.

    حاجی‌پور با اشاره به اینکه پروژه j۵ شرق به غرب رشت را متصل می کند، پیشنهاد داد: این پروژه در سه فاز در کوتاه ترین زمان ممکن اجرایی شود.

    احمد رمضانپور نرگسی: صرفه و صلاح شهرداری صلاح شهروندان است

    احمد رمضانپور نرگسی عضو شورای اسلامی شهر رشت در این جلسه اظهار کرد: پروژه j۵ از سال های گذشته تصمیم گیری شد ولی تا کنون اجرایی نشده است.

    وی با اشاره به اینکه اجرای پروژه ها باید به صرفه و صلاح شهرداری باشد مطرح کرد: صرفه و صلاح شهرداری صلاح مردم است.
    عضو شورای اسلامی شهر رشت عنوان کرد: امروزه در دنیا مدیریت بدون هزینه انجام می شود و حق نداریم اشتباهات گذشته و مدیریت پر هزینه را مرتکب شویم.
    محمد پورناصرانی معاون معماری و شهرسازی شهرداری رشت نیز در این جلسه بیان کرد: پروژه j۵ در کنار رینگ اصلی شهر قرار می گیرد و قرار نیست تمام بار ترافیکی شهر را تحمل کند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.