×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 6 خبر

شهردار منطقه چهار رشت با آزادگان این منطقه 1 - امنیت حاکم بر کشور مدیون جانفشانی‌های ایثارگران است / آزادگان سرافراز از آزمون دشوار مصائب سربلند بیرون آمدند + تصاویر - آرش امیرلو

در آستانه فرارسیدن 26 مردادماه سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی ایران، در روز پنجشنبه 25 مرداد شهرداری منطقه 4 طی یک مراسمی با حضور مهندس آرش امیرلو مدیر منطقه 4، موسوی معاونت بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان رشت، رسولی مدیر اداره حقوقی بنیاد شهید استان و جمعی از مدیران و کارکنان شهرداری منطقه 4 اقدام به تجلیل سه تن از آزاده شاغل در این منطقه کرد.

در ابتدای مراسم مهندس آرش امیرلو در سخنانی با تأکید بر ضرورت گرامیداشت مناسبت‌های ویژه ایثارگران و آزادگان بیان داشت: بسیاری از رشادت‌ها و دلاوری‌های ایثارگران در دوران دفاع مقدس نیاز است بیان شود تا نوجوانان و جوانان نسل امروز بدانند که آرامش و امنیت امروز جامعه با اهدای هزاران خون شهید و ایثارگری جانبازان و آزادگان و صبر و مقاومت خانواده‌های آنان به‌دست‌آمده است.

مدیر منطقه 4 شهرداری رشت گفت: نقل خاطرات نباید برای مخاطب ایجاد ابهام کند و خاطرات حقیقت‌های جنگ، اسارت و دفاع مقدس باید کامل ساده، صریح و روشن‌بیان و نیز شرایط سنی مخاطبان موردتوجه قرار گیرد.

وی افزود: آزادگان، باایمان راسخ خود در برابر همه فشارهای جسمی و روحی دشمنان ایستادند و از شکنجه‏‌های مزدوران بعثی هراسی به خود راه ندادند.

امیرلو تأکید داشت: امروز آزادگان از پیشتازان حمایت از ولایت و رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) هستند و در تلاش برای ایرانی آباد و سرافراز از هیچ کوششی فروگذار نیستند.

مدیر منطقه 4 تصریح کرد: آزادگان سرافراز از آزمون دشوار مصائب سربلند بیرون آمدند و خانواده‌های معززشان نیز رنج فراق را ایثارگونه بر دوش کشیدند تا در روز 26 مردا 69 انتظار به سررسید و صبح وصال دمید.

وی در پایان سخنانش گفت: این‌جانب این روز خجسته را به‌تمامی آزادگان ایران اسلامی تبریک عرض می‌نمایم و سلامتی و توفیق روزافزون آنان را از خداوند متعال مسئلت دارم.

شهرداری منطقه 4 تنها اداره و سازمان زیرمجموعه شهرداری رشت است که همواره در زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت همراه بنیاد شهید شهرستان رشت است

پس‌ازآن معاونت بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان رشت نیز ضمن قدردانی از حسن توجه و تلاش مهندس امیرلو درزمینهٔ ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اذعان داشت: شهرداری منطقه 4 تنها اداره و سازمان زیرمجموعه شهرداری رشت است که همواره درزمینهٔ ترویج فرهنگ ایثار و شهادت همراه بنیاد شهید شهرستان رشت است و در مناسبت‌های مختلف سرکشی از خانواده‌های شهدا؛ جانبازان و ایثارگران را در برنامه‌های کاری خود می‌گنجاند.

نصیری با تأکید بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در همه سازمان‌ها و نهادهای دولتی و خدمات رسان بیان داشت: شایسته است تا دیگر سازمان‌ها نیز با الگوبرداری از شهرداری منطقه 4 گام‌های بلندی را درزمینهٔ ایثار و شهادت بردارند.

امنیت حاکم بر کشور مدیون جانفشانی‌های ایثارگران است

وی امنیت حاکم بر کشور را مدیون جان‌فشانی‌های ایثارگران عنوان کرد و افزود: آسایش و آرامش امروز به برکت خون شهدا، ازخودگذشتگی‌های ایثارگران، جانبازان و آزادگان سرافرازمان است بنابراین نباید با آب ریختن در آسیاب دشمن کاری کنیم که شرمنده شهدا، جانبازان و آزادگان میهن اسلامی‌مان باشیم.

نصیری تعداد شهدای هشت سال دفاع مقدس در کل کشور را 226 هزار و 397 نفر اعلام کرد و گفت: تعداد آزادگان. کل کشور 43 هزار 290 نفر می‌باشد که سهم استان گیلان 1100 نفر است.

در ادامه این مراسم دو تن از جانبازان شاغل در منطقه 4 و حاضر در این مراسم به بیان خاطراتی از دوران اسارت خود پرداختند.

و در پایان با اهدا لوح تقدیر از آقایان؛ پور امین، رضا بخش و محسنی سه آزاده شاغل در شهرداری منطقه 4 تجلیل به عمل آمد.

گفتنی است بنا به دستور مدیر منطقه 4 شهرداری رشت کلیه هزینه و هدایای این مراسم بدون استفاده از درآمد شهرداری، با هزینه کرد مدیریت این منطقه و در غیر ساعت اداری به جهت عدم وقفه در خدمات‌رسانی به شهروندان برگزارشده است.

یکی دیگر از ابتکارات شهرداری منطقه 4 سرکشی به خانواده‌های شهدا و ایثارگران است که به مناسبت‌های مختلف توسط مدیریت این منطقه برگزار می‌شود.

دیدار شهردار منطقه چهار رشت با آزادگان این منطقه

به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان عزیز هشت سال دفاع مقدس به وطن شهردار آرش امیرلو منطقه چهار رشت با جانباز ۴۰ درصد و آزاده‌ای که هشت سال در بند رژیم بعثی عراق بود و اکنون در محدوده منطقه ۴ شهرداری ساکن است، دیدار و تقدیر کرد.

شهردار منطقه چهار رشت با آزادگان این منطقه 2 - امنیت حاکم بر کشور مدیون جانفشانی‌های ایثارگران است / آزادگان سرافراز از آزمون دشوار مصائب سربلند بیرون آمدند + تصاویر - آرش امیرلو

شهردار منطقه چهار رشت با آزادگان این منطقه 8 - امنیت حاکم بر کشور مدیون جانفشانی‌های ایثارگران است / آزادگان سرافراز از آزمون دشوار مصائب سربلند بیرون آمدند + تصاویر - آرش امیرلو

شهردار منطقه چهار رشت با آزادگان این منطقه 7 - امنیت حاکم بر کشور مدیون جانفشانی‌های ایثارگران است / آزادگان سرافراز از آزمون دشوار مصائب سربلند بیرون آمدند + تصاویر - آرش امیرلو

شهردار منطقه چهار رشت با آزادگان این منطقه 6 - امنیت حاکم بر کشور مدیون جانفشانی‌های ایثارگران است / آزادگان سرافراز از آزمون دشوار مصائب سربلند بیرون آمدند + تصاویر - آرش امیرلو

شهردار منطقه چهار رشت با آزادگان این منطقه 5 - امنیت حاکم بر کشور مدیون جانفشانی‌های ایثارگران است / آزادگان سرافراز از آزمون دشوار مصائب سربلند بیرون آمدند + تصاویر - آرش امیرلو

شهردار منطقه چهار رشت با آزادگان این منطقه 4 - امنیت حاکم بر کشور مدیون جانفشانی‌های ایثارگران است / آزادگان سرافراز از آزمون دشوار مصائب سربلند بیرون آمدند + تصاویر - آرش امیرلو

شهردار منطقه چهار رشت با آزادگان این منطقه 3 - امنیت حاکم بر کشور مدیون جانفشانی‌های ایثارگران است / آزادگان سرافراز از آزمون دشوار مصائب سربلند بیرون آمدند + تصاویر - آرش امیرلو

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.