پنج‌شنبه, 13 اردیبهشت 1403 Wednesday, 1 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41527 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • مهندس جانبازی مدیر جهادی و موفق دولت تدبیر و امید
    16 شهریور 1397 - 22:13
    شناسه : 137357
    0

    مهرداد عوض محمدی* بدون تردید یکی از دغدغه های مهم مردم و فعالین عرصه های مختلف شهرستان لاهیجان پس از انتصاب مهندس احمدی که بسیار منسجم وعالی کار کرده بود به عنوان فرماندار رشت این بود که آیا کسی می‌تواند در ادامه روند رو به رشد شهرستان لاهیجان در فرمانداری به عنوان فرماندار ضمن حفظ […]

    پ
    پ

    محمدی - مهندس جانبازی مدیر جهادی و موفق دولت تدبیر و امید - با مردم

    مهرداد عوض محمدی*

    بدون تردید یکی از دغدغه های مهم مردم و فعالین عرصه های مختلف شهرستان لاهیجان پس از انتصاب مهندس احمدی که بسیار منسجم وعالی کار کرده بود به عنوان فرماندار رشت این بود که آیا کسی می‌تواند در ادامه روند رو به رشد شهرستان لاهیجان در فرمانداری به عنوان فرماندار ضمن حفظ تعاملات و مدیریت سیاسی مناسب، شهرو منطقه هم پیشرفت و هم آرامشش را حفظ کند.
    این امر همواره در محافل مختلف و بین رسانه‌ها مطرح بود ، که با تجربه و انتصاب بسیار دقیق استاندار جوان استان گیلان فردی با تحصیلات عالیه ، تجربه بسیار مناسب و با برنامه را به عنوان سرپرست شهرستان لاهیجان انتصاب نمود خود از جنس مردم که اخلاق مداری سرلوحه کارش بوده است.

    بانگاه و مقایسه ای به عملکرد ادارات و دستگاه‌های اجرایی دولتی در ۹ ماهه اخیر واضح و مشخص است که روندی با حفظ آرامش ولی بسیار مثبت بوده است و مردم با تمام مشکلات اقتصادی که کشور با آن دست به گریبان است از مجموع عملکرد دولت تدبیر و امید در شهرستان لاهیجان رضایت مناسبی دارند.

    همچنین از دیگر نکات مثبت مدیریت نماینده عالی دولت در شهرستان حفظ وحدت و یکپارچگی و شادی به سبب ایجاد برنامه های مختلف اجتماعی و فرهنگی در شهرستان می باشد. برنامه هایی که اجرا شده را می توان به همایش های مختلف در زمینه های محیط زیست ، ورزشی ، علمی ، فرهنگی اشاره نمود .
    همچنین شهرستان لاهیجان در راستای برنامه‌های گردشگری و بوم گردی که یکی از مهمترین مباحث اشتغال زایی و برون رفت از رکود از برنامه‌های دولت می‌باشد با توجه به آمار ارائه شده توانسته است یکی از بهترین عملکردها را درشهرستان‌های کل کشور در این زمینه داشته است.

    photo ۲۰۱۸ ۰۹ ۰۷ ۲۰ ۵۵ ۱۱ - مهندس جانبازی مدیر جهادی و موفق دولت تدبیر و امید - با مردم

    از دیگر نکات مثبتی که مهندس جانبازی به واسطه مدیریت صحیح خود منجر به آرامش و پیشرفته شهرستان شده است تعامل سازنده با تمامی رسانه‌ها و افکار و ایده های مختلف همچنین ایجاد فضای مناسب برای احزاب مختلف بوده است .جوانان و علاقمندان فعالیت در این مقوله ها توانستند در چهارچوب قانون، میدانی برای ارائه تفکرات و ایده ها داشته باشند.

    از دیگر نکات بسیار مهم که باید مورد توجه قرار گیرند نگاه فرامنطقه ای دستگاه های اجرایی دولت به مدیریت مهندس جانبازی در لاهیجان است ،که در برنامه‌های در نظر گرفته شده تمام پتانسیل های موجود در شهرستان در جهت پیشرفت کار در نظر گرفته شده است که مسلما با همدلی می‌تواند در زمینه های مختلف اقتصادی ،فرهنگی آینده نزدیک لاهیجان را نمونه ای برای کل کشور مثال زد.

    ازموارد مهمی که درسال جاری تحت مدیریت مهندس جانبازی نماینده عالی دولت تدبیروامید درشهرستان صورت گرفته پیشرفت بخش کشاورزی در طرح تجهیز و مدرنیزه کردن کشاورزی ،انجام طرح کاداستر که بسیار به رشد و شکوفایی منطقه میتواند کمک کند،انجام طرحهای عمرانی مختلف مانند به اتمام رساندن بیمارستان میلاد وپیروز،آسفالت روستایی ، شروع ساخت رینگ آب شهری جهت رفع مشکل آب ،انجام بهبود وضعیت برق و توان توزیع برق که درسال جاری بسیار مورد نیاز بود را اشاره کرد.

    *روزنامه نگار و فعال رسانه ای

     

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.