جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41452 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • دفتر صدور مجوز اسلحه شکاری در شرق گیلان دایر می‌شود
    03 مهر 1397 - 19:34
    شناسه : 138629
    0

    مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری گیلان گفت:‌ دفتر صدور مجوز برای اسلحه‌های شکاری تا پایان مهر در شرق گیلان راه‌اندازی می‌شود.

    پ
    پ

    شکاری - دفتر صدور مجوز اسلحه شکاری در شرق گیلان دایر می‌شود - اسلحه شکاری

    به گزارش تسنیم،‌ نادر عبدالله‌پور صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت:‌ در راستای رفاه حال دارندگان انواع اسلحه‌های شکاری ساکن در شرق استان گیلان،‌ تمهیداتی اندیشیده شده تا در پایان همین ماه دفتر صدور مجوز در شهرستان لنگرود راه‌اندازی شود.

    مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری گیلان عنوان کرد:‌ دارندگان سلاح‌های شکاری مجوزدار ساکن در شهرستان‌های شرقی استان گیلان، تاکنون برای صدور مجوزهای قانونی و یا تمدید مهلت زمانی اسلحه‌های خود باید یا به دفتر مرکز استان و یا به سایر مناطق دیگر مراجعه می‌کردند.

    عبدالله‌پور از راه‌اندازی دفتر صدور مجوز اسلحه شکاری در شرق گیلان خبر داد و افزود:‌ بر اساس نیازها و بنا به درخواست‌های اعلام شده،‌ دفتر صدور و تمدید مجوز اسلحه‌های شکاری با همکاری نیروهای ارتش و فرمانداری لنگرود تا پایان مهر در این شهرستان راه‌اندازی می‌شود.

    وی تعداد دارندگان اسلحه‌های شکاری مجوزدار در شرق گیلان را ۳۰ هزار نفر اعلام کرد و ابراز داشت:‌ در حال حاضر به غیر از دفتری که به‌زودی در شهرستان لنگرود دایر می‌شود سه دفتر صدور و تمدید مجوز اسلحه شکاری در رشت،‌ انزلی و آستارا مشغول فعالیت است.

    مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری گیلان بر لزوم ارائه آموزش‌های لازم به دارندگان سلاح شکاری تأکید کرد و گفت:‌ برای هر فردی که قصد دریافت مجوز اسلحه شکاری را داشته باشد به غیر از شرایط لازم احراز،‌ شرکت در آموزش‌ نحوه استفاده از آن نیز الزامی است.

    عبدالله‌پور با تأکید بر اینکه آموزش استفاده از اسلحه شکاری به‌صورت مستمر در مراکز تعیین شده انجام می‌شود بیان داشت:‌ تمهیداتی اندیشیده شده است که این آموزش‌های کاربردی حتی به افرادی که جهت دریافت مجوز تمدید اسلحه خود به دفاتر مراجعه می‌کنند نیز ارائه شود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.