جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41452 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • تورهای جهانی در انزلی از سطح بالاتری برخوردار بود / کاسپین سریز می تواند دو و سه ستاره برگزار شود
    27 مهر 1397 - 14:18
    شناسه : 140685
    2

    نیکوس سوفیانس درحاشیه اختتامیه تورجهانی تک ستاره بندرانزلی با بیان اینکه دو تورنمنت قبلی را در بندرترکمن و بابلسر با موفقیت برگزار کردیم،بیان کرد: در انزلی میزبانی خوب بود ولی می توانیم میزبانی بهتر از این را در بندر انزلی شاهد باشیم. وی تصریح کرد: تورهای جهانی کاسپین سریز به فدراسیون و تمامی تیم های […]

    پ
    پ

    سوفیانس - تورهای جهانی در انزلی از سطح بالاتری برخوردار بود / کاسپین سریز می تواند دو و سه ستاره برگزار شود - انزلی

    نیکوس سوفیانس درحاشیه اختتامیه تورجهانی تک ستاره بندرانزلی با بیان اینکه دو تورنمنت قبلی را در بندرترکمن و بابلسر با موفقیت برگزار کردیم،بیان کرد: در انزلی میزبانی خوب بود ولی می توانیم میزبانی بهتر از این را در بندر انزلی شاهد باشیم.

    وی تصریح کرد: تورهای جهانی کاسپین سریز به فدراسیون و تمامی تیم های محلی تجربه خوبی داده است و الان فدراسیون والیبال ایران آمادگی برگزاری تورهای متعدد ساحلی را دارد.

    ناظرفدراسیون جهانی با اعلام اینکه تورهای جهانی در انزلی از سطح بالاتری برخوردار بود،افزود: در بندر ترکمن و بابلسر سطح مسابقات خوب بود اما در انزلی تیم های خوبی شرکت کرده بودند و سطح مسابقات بالارفته بود.

    سوفیانوس ادامه داد: ما مسائل و نکات مثبت خوبی را در ایران دیدیم ،خیلی چیزها باید پرورش پیدا کند و می توان در سال های آینده کاسپین سریز را به سمت تورهای دو ستاره و سه تاره ببریم.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.