این هفته در کنار بسیاری از اتفاقات خنده‌دار و گریه دار هفته شنیدیم که به جای حل و فصل موضوع عادل فردوسی پور به دنبال این هستند که برای او جایگزینی ایجاد کنند که مخاطبان برنامه نود این برنامه و فوتبال را از ذهن دوشنبه‌های خود خالی کنند.

شاید شما هم به این موضوع خنده‌دار نگاهی فانتزی داشته باشید شبیه به این که پدری برای نخریدن کالایی برای فرزندش، سر او را با کالایی دیگر گرم می‌کند آن هم کالایی بی‌ربط به درخواست فرزند! بله ما هم با شما خندیدیم!

اینکه مهران مدیری از تلویزیون رفته و بازگشت او با هر برنامه‌ای می‌تواند جذاب و جالب باشد امری بدیهی است اما اینکه او بخواهد برای عادل فردوسی‌پور جایگزین مناسبی باشد فقط در حد پاک کردن صورت مسئله‌ای است که اتفاقا حلش راحت تر از پاک کردنش است.

قطعا موضوع عادل فردوسی‌پور به زودی حل می‌شود و او با حمایت مدیران تلویزیون به خصوص شبکه سه به تلوزیون بر خواهد گشت و برنامه نود به احترام مردم با تغییرات اندکی در تفکرات تهیه‌کننده‌اش کماکان روی آنتن دوشنبه‌ها خواهد بود اما این مسئله قرار نیست با طرح مسئله بازگشت مهران مدیری رنگ و لعاب جدی به خود بگیرد به هر حال هر دو از مهم‌های تلویزیون محسوب می‌شوند و یک مدیر باهوش کاربلد بازگشت هر دو را به تلویزیون به خاطر حفظ مخاطب و جذب تماشاگر بیشتر در رأس کار خود قرار می‌دهد.

به هر حال بازگشت مهران مدیری هم اتفاق خوبی است که می‌تواند فضای طناز تلویزیون را بعد از ماه صفر به رسانه ملی بازگرداند چرا که حلقه مفقوده رسانه در سال‌های اخیر ساخت کارهای طنز جذاب است که تماشاگر، به خصوص در این روزها به شدت نیازمند آن است و البته این هیچ ربطی به برنامه نود ندارد می‌توان متصور بود که نود تا دو هفته دیگر سر جای خودش در  کنداکتور شبکه سه قرار می‌گیرد.