جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41452 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • شهرک ولیعصر تهران شکل تگزاس به خود گرفت / تیراندازی و تعقیب و گریز پلیسی
    09 آبان 1397 - 14:59
    شناسه : 141485
    0

    با شلیک مامورین واحد گشت پلیس آگاهی تهران بزرگ یکی از سارقین حرفه ای خودرو که اقدام به سرقت یک دستگاه خودرو پراید کرده بود ، طی یک تعقیب و گریز دستگیر شد .

    پ
    پ

    1 - شهرک ولیعصر تهران شکل تگزاس به خود گرفت / تیراندازی و تعقیب و گریز پلیسی -

    سرهنگ بابک نمک شناس ، رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت با اعلام این خبر گفت : مامورین گشت پلیس آگاهی در محدوده شهرک ولیعصر به یک دستگاه خودرو سواری پراید مشکوک شدند که در همان بررسی اولیه مشخص شد خودرو دارای سابقه سرقت بوده و در حدود یک هفته پیش سرقت شده است.

    با وجود دستور ایست مامورین ، راننده پراید اقدام به فرار می کند که طی یک تعقیب و گریز ، مامورین با رعایت قانون بکارگیری سلاح و شلیک سه گلوله و نهایتا پس از اصابت گلوله به لاستیک عقب خودرو مسروقه ، سارق آن دستگیر و به پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل کردند.

    در بررسی سوابق متهم مشخص شد که وی از مجرمین سابقه دار در زمینه سرقت بویژه سرقت خودرو می باشد که متاسفانه پس از پایان دوران محکومیتش مجددا اقدامات مجرمانه خود را از سر گرفته است . این متهم جهت انجام تحقیقات پلیسی و شناسایی دیگر جرائم ارتکابی در اختیار اداره دوم مبارزه با سرقت خودرو در پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.