×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر

علیپور - مدیران شهرداری با تمام توان پیگیر پرداخت مطالبات سه ماهه زمستان کارکنان پیش از نوروز باشند/ شهردار منتخب رشت حجت جذب است - با مردم

محمدحسن علیپور در گفتگویی با اشاره به در پیش بودن سال نو اظهار داشت: تنها یک ماه به پایان سال باقی مانده است و شهرداری باید در این مدت حقوق دی، بهمن، اسفند و همچنین عیدی تمامی کارکنان را پرداخت نماید.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه عدم پرداخت مطالبات کارکنان علاوه بر بی انگیزگی آنها، تبعات اجتماعی را نیز در پی دارد تصریح کرد: انتظار می رود مدیران مربوطه در شهرداری رشت بدون توجه به حواشی انتخاب شهردار، با تمام توان پرداخت مطالبات کارکنان را در اولویت فعالیت های خود قرار دهند.

وی افزود: از مدیران مناطق و سازمان ها و حوزه های مالی و اقتصادی و همکاران شورا انتظار دارم با درک شرایط بحرانی پیش رو و با در نظر داشتن درآمد های محدود شهرداری رشت طی یک ماه آینده، با تمام توان برنامه ریزی های لازم برای پرداخت حقوق کارکنان را دنبال کنند و از هرگونه ریخت و پاش اضافه پرهیز نمایند.

علیپور با اعلام اینکه شهر رشت تا امروز ۷ ماه از سال ۹۷ را بدون حضور شهردار سپری کرده است اظهار داشت: این موضوع آسیب های بسیاری را به همراه داشته اما مردم می توانند قضاوت کنند که چه عواملی در این اتفاق سهم بیشتری داشته است.

وی همچنین درخصوص شایعات مطرح شده در مورد مساله رد یا تایید شهردار منتخب رشت و گزینه های احتمالی، خاطر نشان کرد: شهردار منتخب شورای پنجم رشت حجت جذب است و امیدوارم بتوانند هرچه زودتر پس از صدور حکم کار خود را آغاز نمایند و تمامی شایعات در خصوص گزینه های احتمالی را تکذیب می کنم.

محمد حسن علیپور در پایان با تاکید بر ضرورت واقعی بستن بودجه ۹۸ افزود: امروز مهم ترین مساله پس از تعیین تکلیف وضعیت شهردار منتخب رشت، بودجه سال ۹۸ است و اگر این بودجه همانند سنوات قبل غیر واقعی بسته شود منجر به افزایش بدهی های مجموعه شهرداری و عدم تحقق اهداف مدنظر خواهد شد.

منبع خبر : حرف تازه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.