×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 7 خبر

- پشت‌پرده طرح عدم کفایت سیاسی روحانی -

غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی، درباره موضوع طرح سوال از رئیس‌جمهور و فضاسازی برای طرح موضوع عدم کفایت سیاسی روحانی گفت: متأسفانه از ابتدای آغاز به کار دولت آقای روحانی شاهد انتقام‌گیری‌های سیاسی بودیم. وی ادامه داد: بخشی از این انتقام‌گیری‌ها از ناحیه یک جریان سیاسی خاص و از مشهد پیگیری می‌شد، اما این جریان حالا در مجلس هم رهکار و انتقام‌گیری سیاسی خاص خود را پیگیری می‌کند.

جعفرزاده ایمن‌آبادی با بیان اینکه نطفه بحث استیضاح رئیس‌جمهور در فراکسیون ولایی شکل گرفت، افزود: همان طور که در روزهای اخیر از موضع‌گیری‌های رسانه‌ای شنیدیم، شاکله فراکسیون ولایی موافق استیضاح آقای روحانی نبودند. وی درباره ادعای طرح کنندگان موضوع استیضاح مبنی بر همراهی اصلاح‌طلبان برای عدم کفایت روحانی عنوان کرد: کدام منطقی باور می‌کند اصلاح‌طلبانی که همه آبروی خود را در گرو حمایت از روحانی گذاشته‌اند وارد چنین بازی شوند؟ او ادامه داد: آقایان با سیاست تفرقه بنداز و حکومت کن می‌خواهند جوسازی کنند.

جعفرزاده ایمن‌آبادی درباره ریشه‌یابی این جریان در خارج از مجلس گفت: بدون شک این افراد و این طرح دارای عقبه و پشتوانه هستند که باید مشخص شود از طرف چه کسانی در خارج از مجلس حمایت می‌شوند. نایب رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس همچنین بیان کرد: تصور می‌کنم اگر این جریان به صورت سرخود در حال پیگیری این موضوع بوده، بهتر است از نهادهای مسئول در بیرون از مجلس با این افراد صحبت کرده، خط قرمزها و منافع ملی را در شرایط فعلی تبیین کنند.

جعفرزاده با بیان اینکه شرایط متلاطم اقتصادی حاصل عملکرد کلی در کشور و نامَردی است که رئیس‌جمهور آمریکا در خصوص توافق هسته‌ای از خود نشان داد اظهار کرد: متاسفانه عده‌ای می‌خواهند انتقام خروج ترامپ از برجام را از روحانی بگیرند. نایب رئیس فراکسیون مستقلین بیان کرد: در شرایط اقتصادی امروز وحدت و همدلی حرف اول را می‌زند نه اینکه برخی دایه عزیزتر از مادر بشوند و بخواهند در این بحران اقتصادی که بدون شک تنها مقصر آن دولت نیست، کفایت رئیس‌جمهور را زیر سوال ببرند.

منبع : سیمرغ

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.