چهارشنبه, 12 اردیبهشت 1403 Wednesday, 1 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41516 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • رسانه‌ای معاند از همان شروع کار بنده به دنبال باج‌گیری و مچ‌گیری بود / برخی اتفاقات در شهرستان می‌افتد که عجیب است!
    15 تیر 1398 - 15:30
    شناسه : 155209
    0

    نیکفر در رابطه با استخر مهر لاهیجان اظهار داشت: برخی اتفاقات در شهرستان می‌افتد که عجیب است! طی روزهایی که قرار است استخر شنا افتتاح شود کابل برق استخر سرقت می‌شود! بنده قضاوت نمی‌کنم ولی چرا چنین اتفاقی در روزهایی که قرار است استخر افتتاح شود، رخ می‌دهد.

    پ
    پ

    نیکفر - رسانه‌ای معاند از همان شروع کار بنده به دنبال باج‌گیری و مچ‌گیری بود / برخی اتفاقات در شهرستان می‌افتد که عجیب است! - استخر لاهیجان

    اختصاصی با مردم / علیرضا پرندوش: ذبیح‌الله نیکفر لیالستانی امروز در جلسه شورای اداری شهرستان لاهیجان در بخشی از سخنان خود اظهار داشت: این روزها همان‌طور که در رسانه‌ها مطرح می‌شود، بحث تأخیر در اجرای سنگ‌فرش میدان وحدت تا میدان انقلاب لاهیجان به یکی از مطالبات مردم تبدیل‌شده است که احتمالاً امروز معاون بازآفرینی وزیر راه و شهرسازی استعلام راه و شهرسازی استان را امضا کرده و این پروژه برای تسریع در اجرا به شهرداری واگذار خواهد شد.

    نماینده مردم شریف شهرستان‌های لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی در رابطه با وضعیت پروژه میدان گیل خاطرنشان کرد: باوجود این‌که برخی می‌گویند نمی‌توانیم، در رابطه با میدان گیل باید بگویم که پیگیری‌ها به نتیجه رسید و این پروژه امروز مجدداً آغاز به کار خواهد کرد.

    *هر پروژه‌ای که متوقف شد مقصر بنده را خواندند / هر پروژه‌ای آغاز شد گفتند بنده نقشی ندارم!

    وی افزود: در طول سه سال نمایندگی بنده هر پروژه‌ای که متوقف شد مقصر بنده را خواندند اما هر جا که پروژه‌ای آغاز شد گفتند بنده نقشی در آن ندارم «إِنَّ اللَّهَ یُدافِعُ عَنِ الَّذینَ آمَنوا».

    دکتر نیکفر گفت: دو و نیم کیلومتر از راه سراوان به سیاهکل باقی‌مانده است که در روزهای آینده این پروژه نیز آغاز خواهد شد و بر اساس تعهد داده‌شده تا پایان تابستان یا اوایل پاییز این پروژه مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

    وی ادامه داد: با اقدامات انجام‌شده برای پروژه راه سیاهکل به بازکیاگوراب لاهیجان هم مناقصه انجام شد و در روزهای آینده پیمانکار آن نیز مشخص می‌شود.

    نیکفر گفت: پروژه خط انتقال آب شرب شهر لاهیجان با اعتبار 10 میلیارد تومان در حال اجرا است و با اعتباراتی که تأمین شد مسیر میدان گلستان تا شیخ زاهد نیز به این پروژه افزوده شده و اجرا خواهد شد.

    وی افزود: خط انتقال آب شرب بازکیاگوراب به رودبنه با اعتبار دو میلیارد تومان نیز به‌زودی مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

    *رسانه‌ای معاند از همان شروع کار بنده به دنبال باج‌گیری و مچ‌گیری بود

    نماینده مردم شریف شهرستان‌های لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی در واکنش به خبر یکی از رسانه‌ها در روزهای گذشته، عنوان کرد: روز پنجشنبه هفته گذشته جلسه‌ای در استانداری بود که آقای فرماندار نیز در آن حضور داشتند، در آن جلسه به‌جز دو نفر از نمایندگان رشت هیچ‌کدام از نمایندگان استان حضور نداشتند اما رسانه‌ای معاند که از همان شروع کار بنده به دنبال باج‌گیری و مچ‌گیری بود نوشت تنها نماینده‌ای که در این جلسه حضور نداشت نماینده لاهیجان و سیاهکل بود.

    *رسانه‌ها و افراد از دایره انصاف خارج نشوند

    این نماینده مجلس افزود: رسانه‌ها و افراد از دایره انصاف خارج نشوند، اصحاب رسانه به تکلیف خودشان درست عمل کنند، بعضی از رسانه‌های معاند در طول سه سال نمایندگی من یک کلمه مثبت از بنده ننوشته‌اند یعنی در طول این سه سال یک کار مثبت، یک قدم مثبت و یک پیگیری انجام نداده‌ام؟ بازهم می‌گویم «خداوند از کسانی که ایمان آورده‌اند دفاع می‌کند».

    *برخی اتفاقات در شهرستان می‌افتد که عجیب است! /سرقت کابل برق استخر لاهیجان قبل از افتتاح

    نیکفر در رابطه با وضعیت استخر مهر لاهیجان اظهار داشت: برخی اتفاقات در شهرستان می‌افتد که عجیب است! طی روزهایی که قرار است استخر شنا افتتاح شود کابل برق استخر سرقت می‌شود! بنده قضاوت نمی‌کنم ولی چرا چنین اتفاقی در روزهایی که قرار است استخر افتتاح شود، رخ می‌دهد.

    نماینده مردم لاهیجان در مجلس اظهار داشت: مطالبه‌گری بسیار خوب است و اگر وجود نداشته باشد مسئولین و نمایندگانی که روی کار می‌آیند نه تنها به وظایف خود عمل نمی‌کنند و سو استفاده می‌کنند بلکه گاها طلبکار نیز می‌شود.

    *مدعی زمین بازار چه ادله‌ای داشت که میلیاردها تومان به او داده شد

    وی افزود: در رابطه با ساختمان بانک سپه (ساختمان عظیم در حاشیه استخر لاهیجان) چرا مطالبه گری و ارائه گزارش انجام نمی‌شود، چرا برای پروژه مربوط به زمین بازار توضیح داده نمی‌شود که مدعی چه ادله‌ای داشت که میلیاردها تومان به او داده شد چه‌کسانی در این زمینه نقش داشتند؟ فروش زمین‌هایی که در شهر صورت می‌گیرد با چه شرایطی و چه قیمتی است؟

    نیکفر ادامه داد: چرا در باغ شاه یا جایی که اکنون بیمارستان پیروز راه‌اندازی شد پایین‌تر از آن، حدود ۴۰۰ میلیون تومان ۱۵ – ۱۶ سال قبل مدرن‌ترین شبکه فاضلاب ایجاد شد و حتی یک آلاچیق هم آنجا ساخته نشد.

    *چرا مردم نباید بدانند چه اتفاقی دارد می‌افتد؟

    وی در انتها افزود: ضمن تشکر از اصحاب رسانه، از رسانه‌ها و تریبون‌هایی که به دنبال مسائل و مطالبه گری و احقاق حق مردم در شهرستان هستند می‌خواهم این‌ها را دنبال کنند و به مردم گزارش بدهند، چرا مردم نباید بدانند چه اتفاقی دارد می‌افتد؟ در رابطه با فروش زمین‌های شهرستان باید دید آیا قیمت‌هایی که این زمین‌ها به فروش می‌رسند واقعی است؟

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.