پنج‌شنبه, 13 اردیبهشت 1403 Thursday, 2 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41536 تعداد نوشته های امروز : 10 تعداد دیدگاهها : 2375×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • وزارت بهداشت رخت عزا بر تن دانشگاه علوم پزشکی گیلان نَکُنَد/ برخی در نبود استاندار به دنبال به ریاست رساندن افراد مشکل‌دار در کرسی‌های حساس و حیاتی هستند
    17 تیر 1398 - 11:10
    شناسه : 155403
    0

    عضو گیلانی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در پی شایعه انتصاب یک پزشک متخلف به سمت ریاست دانشگاه علوم پزشکی گیلان از وزیر بهداشت خواست تا رخت عزا بر تن این دانشگاه نکند.

    پ
    پ

    الله نیکفر نماینده لاهیجان - وزارت بهداشت رخت عزا بر تن دانشگاه علوم پزشکی گیلان نَکُنَد/ برخی در نبود استاندار به دنبال به ریاست رساندن افراد مشکل‌دار در کرسی‌های حساس و حیاتی هستند - علوم پزشکی

    ذبیح نیکفر در گفت‌وگویی با تأکید بر ضرورت ارتقا سلامت در جامعه اظهار کرد: توجه به اصول بهداشت و تأمین زیرساخت‌های درمان و مراقبت از اساس توسعه سلامت است‌.

    وی با تأکید بر برقراری عدالت در توزیع شاخص‌های سلامت افزود: در جامعه جمهوری اسلامی همه باید از سطح سلامت و درمان یکسان برخوردار بوده و نظام سلامت یکپارچه و توسعه‌یافته‌ای داشته باشند.

    عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی دسترسی ارزان مردم به مراکز درمانی را از تأکیدات مجلس برشمرد و تصریح کرد: طی سال‌های اخیر به مقوله بهداشت ازجمله طرح تحول سلامت به شکل ویژه پرداخته‌شده که از مهم‌ترین آن‌ها در دسترس بودن درمان ارزان و مقرون‌به‌صرفه برای مردم ازجمله محرومین است.

    نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی بر لزوم اداره دلسوزانه، معقولانه و مدبرانه حوزه بهداشت و درمان تأکید کرد و گفت: قشر عظیمی از مراجعه‌کنندگان به سیستم بهداشت و درمان دولتی از قشر متوسط و متوسط به پایین هستند و لازم است مسؤولین حوزه حساس سلامت دلسوز، متخصص و متعهد باشند و از اندوختن روزافزون سرمایه‌های خود با بیت‌المال اِبا داشته باشد.

    عضو مجمع نمایندگان گیلان با اشاره به شایعه انتصاب رئیس جدید در دانشگاه علوم پزشکی گیلان خاطرنشان کرد: شایعه انتصاب یک پزشک متخصص و شائبه‌دار به‌عنوان ریاست دانشگاه علوم پزشکی گیلان قوت گرفته است.

    نیکفر با تأکید بر اینکه وزیر بهداشت باید نسبت به انتصاب رئیس جدید در دانشگاه علوم پزشکی گیلان محتاط باشد و هشدارهای نمایندگان را جدی بگیرد، تصریح کرد: حوزه سلامت، آموزش، درمان و پژوهش در گیلان بسیار حساس است و در صورت وقوع این فاجعه باید رخت عزا پوشید و فاتحه حوزه سلامت را قرائت کرد.

    عضو کمیسیون بهداشت مجلس با تأکید بر اینکه در نظام جمهوری اسلامی صرفاً باید افراد متعهد و سالم پست‌های مهم مدیریتی را بر عهده بگیرند، افزود: برای تصدی ریاست دانشگاه علوم پزشکی گیلان به نظر می‌رسد وزارت بهداشت گزینه‌هایی را مدنظر دارد که پرونده تخلفات آن‌ها بسیار سنگین است و قابل‌چشم‌پوشی نیست.

    نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس دهم با اذعان به اینکه متأسفانه برخی در نبود استاندار در حال سوءاستفاده و دنبال به ریاست رساندن افراد مشکل‌دار در کرسی‌های حساس و حیاتی هستند، گفت: از‌ نماینده محترم ولی‌فقیه در استان گیلان به جدیت می‌خواهیم تا مانع از انتصابات عجیب در کرسی‌های مدیریتی استان شوند.

    فارس

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.