پنج‌شنبه, 13 اردیبهشت 1403 Thursday, 2 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41529 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2375×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • ارسلان سالاری رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان کرونا گرفت
    11 اسفند 1398 - 18:15
    شناسه : 168056
    0

    تست کرونا ارسلان سالاری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان مثبت شده و هم‌اکنون وی در قرنطینه خانگی است.

    پ
    پ

    سالاری - ارسلان سالاری رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان کرونا گرفت - علوم پزشکی گیلان

    ارسلان سالاری از مثبت شدن تست کرونا خود خبر داد و اظهار کرد: تست کرونای من مثبت شده و هم‌اکنون در قرنطینه خانگی هستم.

    وی با بیان اینکه از زمان شیوع ویروس کرونا در استان، برای پیگیری و رفع مسائل و مشکلات ناشی از این ویروس، به‌طور مداوم از بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی درمانی استان بازدید می‌کرده، افزود: در پی بازدیدهای مداوم با بیماران احتمالی در این مراکز در تماس بوده که احتمال می‌رود از همین مکان‌ها آلوده‌شده باشم.

    رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اذعان به اینکه تست‌های اولیه نشان از آلوده بودنم به ویروس کرونا است و به همین دلیل در منزل خود در قرنطینه هستم، گفت: شرایط عمومی من مساعد بوده و به دلیل جلوگیری از شیوع بیشتر باید در قرنطینه باشم.

    سالاری با بیان اینکه از طریق تلفنی با معاونان و مدیران دانشگاه، کارها را پیگیری می‌کند، خاطرنشان کرد: از مردم می‌خواهم تا زمان فروکش کردن ویروس کرونا و برای سلامتی خود و همنوعانشان در خانه‌های خود بمانند و مگر در مواقع اضطرار و موردنیاز از منزل خود خارج نشوند.

    پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، ابتلای دکتر ارسلان سالاری به ویروس کرونا را تایید و خاطرنشان کرد: تست های اولیه رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان نشان از آلوده شدن وی به ویروس کرونا بوده و به همین علت، در منزل خود قرنطینه است.

     این خبر در حالی هم اکنون تایید شده است که سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان آن را شب گذشته تکذیب کرده بود و حتی اظهار تعجب نموده که کانال های خبری، اینگونه خبرهای کذب را از کدام منبع انتشار می دهند.

     آقای سخنگو، آیا بهتر نیست با مردم صادق باشید

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.