جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41452 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • کسب رتبه دوم پلیس گیلان در سطح سلامت اداری کشور
    30 مهر 1395 - 12:24
    شناسه : 22278
    1

    سردار میرحیدری گفت: پلیس گیلان در سطح سلامت اداری کشور براساس ارزیابی غیر محسوس ناجا رتبه دوم را کسب کرد. به گزارش «بامردم»، سردار محمدرضا میرحیدری در اختتامیه همایش روسای کلانتری و پاسگاه‌های استان گیلان که با حضور مسئولان انتظامی و استانی در سالن اجتماعات شهداء ناجا برگزار شد، اظهار کرد: باید با برنامه ریزی […]

    پ
    پ

    سردار میرحیدری گفت: پلیس گیلان در سطح سلامت اداری کشور براساس ارزیابی غیر محسوس ناجا رتبه دوم را کسب کرد.

    به گزارش «بامردم»، سردار محمدرضا میرحیدری در اختتامیه همایش روسای کلانتری و پاسگاه‌های استان گیلان که با حضور مسئولان انتظامی و استانی در سالن اجتماعات شهداء ناجا برگزار شد، اظهار کرد: باید با برنامه ریزی مستمر و با قدرت بیشتر در ادامه ماموریت‌های خطیر که در پیش داریم موفق باشیم.

    وی با اشاره به کسب رتبه دوم استان در سطح سلامت اداری کشور براساس ارزیابی غیر محسوس ناجا، افزود: کسب رتبه دوم کشوری نشان از داشتن نیروهای ولایت مدار، ارزشی و پرتوان در پلیس استان است.

    سردار میرحیدری هنر یک فرمانده موفق را برنامه ریزی همراه با سعه صدر در استفاده از نیروهای ارزشی دانست و گفت: اگر ما فرماندهان در بکار گیری این نیروها غفلت کنیم به مردم و شهداء خیانت کرده‌ایم.

    این مقام ارشد انتظامی استقرار شایسته سالاری و تعیین فرماندهان و مدیران ارزشی را از سیاست‌های کلی ناجا عنوان کرد و ادامه داد: نیروی انتظامی در چند سال اخیر شاهد بهبود وضعیت اجرای ماموریت‌ها می‌باشد.

    فرمانده انتظامی استان گیلان با تاکید بر اینکه رضایتمندی مردم نسبت به نظام مقدس و نیروی انتظامی با اجرای صحیح ماموریت بیشتر شده، گفت: در اجرای منویات فرماندهی معظم کل قوا ارائه خدمت بی منت به مردم همواره در نیروی مورد تاکید است.


    منبع: ایسنا/انتشاردهنده: علیرضا پرندوش

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.