جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41452 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • گیلان در امر امنیت گردشگران خارجی پیشتاز است
    30 مهر 1395 - 17:04
    شناسه : 22287
    0

    مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گیلان امنیت را مبنای توسعه استان دانست و گفت: خوشبختانه گیلان در امر امنیت گردشگران خارجی پیشتاز بوده و موجبات رضایتمندی گردشگران خارجی را فراهم کرده است. به گزارش «بامردم»،رضا علیزاده در نشست کمیسیون گردشگری خارجی که با حضور مسئولان سیاسی و امنیتی استان، فرمانداران و مدیران کل برخی […]

    پ
    پ

    مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گیلان امنیت را مبنای توسعه استان دانست و گفت: خوشبختانه گیلان در امر امنیت گردشگران خارجی پیشتاز بوده و موجبات رضایتمندی گردشگران خارجی را فراهم کرده است.

    به گزارش «بامردم»،رضا علیزاده در نشست کمیسیون گردشگری خارجی که با حضور مسئولان سیاسی و امنیتی استان، فرمانداران و مدیران کل برخی دستگاه های اجرایی استان برگزار شد، با اشاره به اینکه آیین نامه امنیت گردشگران خارجی به دلیل اهمیت مقوله مذکور برای مسئولان گیلان در این استان مصوب شده ، از امنیت گیلان بعنوان مهمترین دلایل حضور گردشگر خارجی در این خطه سرسبز یاد کرد.

    وی؛ بر لزوم رعایت مفاد آیین نامه امنیت گردشگران خارجی تاکید و افزود: گردشگران خارجی نقش سفیران فرهنگی را ایفا می کنند؛ لذا فراهم کردن امکان حضور این افراد، تامین امنیت آنان و حضور راهنمایان در کنار گردشگران امری ضروریست.

    علیزاده با اشاره به آمار ورود گردشگران به گیلان و روند صعودی آن اضافه کرد: در سال جاری حضور گردشگران خارجی نیز رشد خوبی داشته که این مهم در جریان اقتصاد استان نیز مطلوب ارزیابی می شود.

    وی امنیت را مبنای توسعه استان خواند و افزود: خوشبختانه گیلان در این امر پیشتاز بوده و موجبات رضایتمندی گردشگران خارجی را فراهم کرده است.

    مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گیلان خواستار فرهنگ سازی در حوزه گردشگری شد و بیان کرد: باید تلاش شود تا گردشگری در سبد مصرفی خانوار قرار گیرد


    منبع: روابط عمومی سازمان/انتشاردهنده: علیرضا پرندوش

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.