پنج‌شنبه, 13 اردیبهشت 1403 Wednesday, 1 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41527 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • قیمت المنت کمربندی؛ آپدیت جدید (بدون واسطه)
    07 خرداد 1402 - 11:35
    شناسه : 254557
    2

    در این مطلب بهترین مرکز برای خرید و اطلاع از قیمت المنت کمربندی را به شما معرفی میکنیم.

    پ
    پ

     المنت تسمه ای قیمت

    المنت های کمربندی ضخامت 2 تا 5 میلی متری دارند و بیشتر در صنایعی مانند سبلندر های تزریق در صنعت پلاستیک، صنعت ذوب و تزریق آلومینیوم و … کاربرد دارند.روکش این المنت ها نیز از جنس میکا، استیل و گالوانیزه است و همچنین به این المنت تسمه ای نیز گفته می شود.

    قیمت المنت کمربندیمقرون به صزفه است و جزو المنت های ارزان و کاربردی محسوب می شود. این المنت ها با توجه به قیمت مناسب خود، دارای ویژگی هایی مثل طول عمر بالا، مقاومت در برابر ضربه، سرعت بالا در گرم شدن، راندمان گرمایی بتالا و نصب راحت هستند که آن ها را به یکی از المنت های پر کاربرد در هر صنعتی تبدیل کرده است. اگر شما هم قصد خرید المنت تسمه ای یا اطلاع از قیمت آن و بهترین فروشنده ان را دارید تا انتها این مطلب را مطالعه کنید.

    قیمت المنت کمربندی بدون واسطه

     المنت حرارتی کمربندی

    همانطور که می دانید از المنت های کمربندی یا تسمه ای برای انتقال گرما و حرارت از راه تماس استفاده می شود. این نوع المنت می تواند تا دمای 870 درجه را در سیلندر های بزرگ گرم کند. سرامیکی که در آن استفاده می شود به عنوان یک عایق، مصرف انرژی و حرارت را در محیط کاهش می دهد. استیل نیز در این المنتوجود دارد که برای محافظت از سرامیک از ترک خوردن و جلوگیری کردن از حرکت
    آن استفاده می شود. همچنین یک لایه فیبر نیز میان دو لایه سرامیک و استیل قرار دارد که از هدر رفتگی حرارت جلوگیری می کند.

    با توجه به این ساختار، از المنت های کمربندی در صنایع مختلف استفاده های زیادی می شود. ولی با توجه به این ویژگی ها، بسیاری از فروشندگان قیمت بسیار بالایی برای المنت های کمربندی معرفی می کنند که این موضوع باعث شده تاافراد زیادی در خرید المنت تسمه ای به مشکل بخورند.

    قیمت المنت کمربندی به عوامل مختلفی بستگی دارد و نمی توان یک قیمت ثابت برای آن معرفی کرد. به همین دلیل بهتر است برای خرید المنت کمربندی از فروشندگان معتبر خرید خود را انجام دهید.

    المنت کمربندی اگر توسط یک تولید کننده با سابقه و معتبر در بازار تولید شود، میتواند هزینه نهایی آن را برای شما مناسب تر کند. این موضوع باعث عرضه المنت های کمربندی با قیمت بسیار پایین و مناسب می شود.

    یکی از بزرگ ترین و با سابقه ترین تولید کننده های انوع المنت ها از جمله المنت کمربندی، مجموعه الکترو رسا است که به دلیل حذف واسطه ها، قیمت المنت کمربندی را بسیار مناسب به مشتریان خود عرضه می کند.

    برای اطلاع از قیمت المنت کمربندی با کیفیت بالا می توانید به صفحه لیست قیمت المنت کمربندی مراجعه کنید. همچنین برای مشاوره رایگان و کسب اطلاعات کامل درباره محصولات الکترو رسا و قیمت المنت های کمربندی می توانید با شماره تلفن ۰۹۱۲۴۳۹۶۴۰۶ تماس حاصل فرمایید.

    عوامل تاثیر گذار روی قیمت المنت کمربندی

    images 1685175309 6471bc0deb178 - قیمت المنت کمربندی؛ آپدیت جدید (بدون واسطه) -

    همانطور که گفتیم عواملی وجود دارند که روی قیمت نهایی المنت کمربندی یا تسمه ای که به دست مشتری می رسد، تاثیر می گذارند. این عوامل باعث نوسان در قیمت المنت کمربندی شده که نمی توان برای آن یک قیمت ثابت را اعلام کرد. برخی از عواملی که روی قیمت المنت تسمه ای تاثیر می گذارند شامل موارد زیر هستند:

    • وجود نوسان در بازار ارز و دلار باعث نوسان در قیمت المنت کمربندی نیز می شود.
    • کیفیت مواد اولیه به کار رفته برای ساخت المنت تسمه ای، روی قیمت آن تاثیر گذار هستند.
    • ابعاد و تعداد المنت های سفارش داده شده بر روی قیمت آن ها اثر گذار هستند. به صورتی که خرید به صورت عمده و بیشتر، باعث کاهش قیمت کمی در هزینه نهایی می شود.
    • جنس رویه المنت کمربندی نسبت به اینکه میکایی یا گالوانیزه و استیل باشد، بر روی قیمت نهایی آن تاثیر بسیار زیادی می گذارد.
    • وجود تعدد در تولید کنندگان یا وارد کنندگان انواع المنت ها از جمله المنت کمربندی باعث نوسان در قیمت نهایی آن برای مشتری شده است. زیرا هر تولیدی ای قیمت مد نظر خودش را برای فروش المنت کمربندی بیان می کند.

    بهترین مرکز فروش المنت کمربندی در تهران

    images 1685175332 6471bc2446ee0 - قیمت المنت کمربندی؛ آپدیت جدید (بدون واسطه) -

    قبل از معرفی یکی از بهترین مراکز فروش المنت های کمربندی، بهتر است تا ویژگی ها و مزایای یک المنت کمربندی با کیفیت را بدانیم تا متوجه تاثیر تولید کننده معتبر در کیفیت نهایی محصول بشویم.

    المنتت کمربندی اگر به صورت مهندسی شده و اصولی با مواد اولیه با کیفیت و اورجینال، توسط یک تولید کننده معتبر ساخته شود مزایای بی شماری خواهد داشت که آن را مناسب استفاده در صنایع مختلفی مانند صنعت تزریق پلاستیک، دستگاه های اکستروژن، پردازش پلاستیک و … می کند. ویژگی های یک المنت کمربندی با کیفیت شامل سرعت انتقال حرارت بالا، انعطاف پذیری بالا، نصب آسان، قابل بازیافت بودن، دمای دقیق، راندمان گرمای بالا، مقاومت در برابر ضربه و از همه مهم تر قیمت مناسب است.

    به همین دلیل خرید از یک مرکز فروش معتبر در این صنعت بسیار مهم است. زیرا با توجه به کاربرد های بی شمار و مزایای این نوع المنت، اگر نوع بی کیفیت آن از تولیدی های نا معتبر خریداری شده و در صنایع استفاده شود، باعث آسیب های جبران ناپذیر به دستگاه ها، ایجاد خسارت های مالی بزرگ، هزینه تعمیر و نگهداری هنگفت و در نهایت توقف تولید می شود.

    یکی از بهترین و معتبر ترین مراکزی که می توانید در آن با قیمتی بسیار مناسب، بهترین المنت کمربندی را خریداری کنید، مجموعه بزرگ الکترورسا است. این شرکت با استفاده از بهترین متریال اولیه که توسط کارشناسان و مهندسین بررسی می شوند، دست به تولید انواع لوازم الکترونیکی از جمله انواع المنت ها در کیفیت بسیار بالا زده است. کیفیت محصولات الکترو رسا در صنعت به صورتی است که بزرگ ترین کارخانه ها و شرکت های بزرگ در ایران با مجموعه الکترو رسا همکاری کرده و تمامی مشتریان از خدمات و محصولات این مجموعه رضایت کامل دارند.

    برای خرید حضوری المنت تسمه ای از بهترین مرکز فروش المنت کمربندی، می توانید به آدرس:

     تهران، میدان امام خمینی ، لاله زار جنوبی ، پاساژنور ، طبقه دوم، پلاک ۱۰ ، الکترو رسا

    مراجعه کنید.

    همچنین برای مشاوره رایگان، اطلاع از قیمت محصولات و کسب اطلاعات بیشتر درباره محصولات الکترورسا می توانید با شماره تلفن ۳۳۹۵۸۴۳۰-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

    برای مشاهده تمامی محصولات الکترونیکی ساخت این مجموعه به صورت آنلاین و خرید اینترنتی المنت کمربندی نیز می توانید به آدرس سایت www.electrorasa.com راجعه کنید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.