پنج‌شنبه, 13 اردیبهشت 1403 Wednesday, 1 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41527 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • نحوه ثبت نام سامانه مودیان | معرفی سامانه رایگان مودیان مالیاتی
    09 خرداد 1402 - 17:47
    شناسه : 254797
    1

    براساس جدیدترین ویرایش‌های قانون سامانه‌ مودیان مالیاتی و فراخوان‌های متعددی که به صاحبان کسب و کار اعلام گردید. مودیان مالیاتی که هنوز نسبت به ثبت ‌نام سامانه مودیان و پایانه‌‌ های فروشگاهی اقدام نکرده‌اند، موظف‌اند هرچه زودتر ثبت‌نام خود را تکمیل نموده و گزارش‌ های مالی خود را در کارپوشه‌ سامانه‌ مودیان ارسال کنند. روش اتصال مودی به این سامانه‌ مالیاتی توسط هر وسیله­‌ای که دارای حافظه مالیاتی باشد مثل کامپیوتر و پایانه فروشگاهی امکان پذیر است.

    پ
    پ

     معرفی سامانه رایگان مودیان مالیاتی براساس جدیدترین ویرایش‌های قانون سامانه‌ مودیان مالیاتی و فراخوان‌های متعددی که به صاحبان کسب و کار اعلام گردید. مودیان مالیاتی که هنوز نسبت به ثبت ‌نام سامانه مودیان و پایانه‌‌ های فروشگاهی اقدام نکرده‌اند، موظف‌اند هرچه زودتر ثبت‌نام خود را تکمیل نموده و گزارش‌ های مالی خود را در کارپوشه‌ سامانه‌ مودیان ارسال کنند. روش اتصال مودی به این سامانه‌ مالیاتی توسط هر وسیله­‌ای که دارای حافظه مالیاتی باشد مثل کامپیوتر و پایانه فروشگاهی امکان پذیر است.

    نحوه ثبت نام در سامانه مودیان و پایانه فروشگاهی

    جهت انجام ثبت ‌نام سامانه‌ مودیان لازم است مراحل زیر را دنبال کنید:

    • ثبت‌نام در نظام مالیاتی از طریق ورود به سایت:tax.gov.ir
    • بعد از ورود به درگاه ملی خدمات الکترونیک از منوی سمت چپ که داشبورد مالیاتی شما نام دارد، گزینه عضویت در سامانه مودیان و ایجاد کارپوشه مودیان را انتخاب و روی آن کلیک کنید. بعد از انتخاب این گزینه، یک پیام با محتوای “آیا از عضویت در سامانه مودیان و ایجاد کارپوشه اطمینان دارید؟” روی صفحه شما ظاهر می‌شود، گزینۀ تایید را انتخاب کنید.
    • بعد از تایید، کارپوشه‌ مودیان برای شما فعال شده و پیامی با محتوای”کارپوشه شما در سامانه مودیان مالیاتی فعال شد و مشخصات کاربری به شماره همراه شما پیامک شد” نمایان خواهد شد. اطلاعات کاربری کارپوشه‌ سامانه مودیان ایجاد شده به شماره همراه ثبت شده ارسال می‌شود.

    توجه داشته باشید که شماره تلفن همراه ثبت شده باید با شماره ملی متعلق به یک شخص باشد.

    • در این مرحله با مراجعه به صفحه ورودی سامانه مودیان و وارد کردن نام کاربری و رمز عبور وارد کارپوشه سامانه مودیان شوید.
    • در مرحله‌ی آخر، مودیان میبایست پس از کارپوشه‌، عضویت خود در سامانه‌ مودیان و پایانه‌ های فروشگاهی را تکمیل نمایند و سپس از بخش عضویت شناسه یکتای حافظه مالیاتی خود را دریافت کنند.

     معرفی سامانه‌ کاملا رایگان جهت ارسال صورتحساب‌ های الکترونیکی

    سامانه ارسال صورتحساب الکترونیکی فرداد به صورت کاملا رایگان جهت رفاه حال مودیان و صرفه جویی در هزینه‌های تحمیلی توسط شرکت ‌های معتمد و همچنین بهبود امنیت اطلاعات مالی شرکت‌ها راه اندازی شده است. پس از ثبت نام سامانه مودیان، از طریق توکن نرم افزاری به فروشگاه و سازمان شما متصل می‌شود. این یعنی امنیت اطلاعات شما بسیار افزایش یافته و دیگر معتمدین به هیچ وجه به اطلاعات شخصی و مالی شما دسترسی نخواهند داشت. درواقع تمام اطلاعات شما در توکن نرم افزاری ذخیره شده و سپس این اطلاعات بدون وجود واسطه بلکه به صورت مستقیم برای سامانه مودیان مالیاتی ارسال خواهد شد.

    سامانه‌ فرداد تاکنون موفق به کسب گواهینامه های معتبر از نهادهای معتبر شده است، همچنین کیفیت خدمات ارائه شده توسط این سامانه‌ مالیاتی رایگان، تاکنون اعتماد بیش از 20 هزار کسب و کار را به خود جلب نموده است.

    جهت ثبت نام در سامانه‌ مالیاتی رایگان فرداد پس از وارد کردن اطلاعات خواسته شده ثبت نام خود را انجام دهید. پس از تکمیل ثبت نام لینک ورود به سامانه پایانه های فروشگاهی فرداد همراه با نام کاربری و کلمه عبور برای شما پیامک شده و از طریق این اطلاعات می‌توانید به پنل خود وارد شوید و بدون محدودیت ثبت، ارسال صورتحساب های الکترونیکی مالیاتی خود را انجام بدهید. سامانه مالیاتی فرداد به دلیل رایگان بودن متقاضیان زیادی را به خود جذب نموده است لذا ثبت نام خود را قبل از پر شدن ظرفیت‌های خالی، تکمیل نمایید. برای مشاهده ادامه توضیحات، خبر سامانه مودیان مالیاتی را بخوانید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.