چهارشنبه, 12 اردیبهشت 1403 Wednesday, 1 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41524 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • بهترین موقعیت سرمایه گذاری در سال جدید | راه های سریع میلیاردر شدن؟!
    09 خرداد 1402 - 17:45
    شناسه : 254799
    2

    درصورتی که تصمیم دارید تا از قیمت ویلا درحد300 متر در سهیلیه مطلع شوید یا به دنبال خرید ویلا درحد300 متر در سهیلیه هستید میتوانید بر روی لینک https://zavilla.ir/l/villa-soheilie/ کلیک کنید و وارد سایت زاویلا شوید.

    پ
    پ

    در سالهای گذشته به دلیل شرایط بد اقتصادی، سرمایه گذاری بر روی ملک، ماشین، طلا، دلار و ارز دیجیتال بسیار مورد توجه عموم قرار گرفت و سرمایه گذاری به یک امر عادی در ایران تبدیل شد. افراد زیادی در حوزه های متفاوت سرمایه گذاری سود کردند و افراد زیادی ضرر کردند. اما یکی از این حوزه های سرمایه گذاری با دیگر حوزه ها متفاوت بود، هرکس در سالهای گذشته در این شاخه سرمایه گذاری کرده به سود چشمگیری دست یافته و این شاخه مهم در سرمایه گذاری خرید ملک در منطقه ای مناسب بوده است. خرید املاک جزو یکی از پرسود ترین سرمایه گذاری های حال حاضر در ایران است، اما شاید با خودتان بگویید که قیمت املاک بسیار بالا است و شاید توان خرید یک ویلا را در تهران نداشته باشید، اما همیشه یک راه حل است؟ کردان منطقه ای جذاب که در 70 کیلومتری استان تهران قرار دارد. در این منطقه زیبا ویلاهای جذاب و بی شماری با قیمت های به صرفه و اقتصادی وجود دارند که آماده فروش هستند. کم هزینه ترین راه برای خرید ویلا در کردان را میتوان به ویلاهای نقلی این منطقه اشاره کرد. ویلاهای نقلی کردان به دلیل کم بودن متراژ خود با قیمت های ارزانی به فروش میرسد. شاید با خودتان فکر کنید که متراژ پایین یک ویلا در کردان به معنای این است که این ویلا حدود 60 یا 70 متر متراژ دارد و از امکانات مهم ماننده استخر و… بی بهره است، اما این طرز فکر کاملا غلط است؟! ویلاهای نقلی کردان اکثرا حدود 100 تا 120 متر هستند و از تمام امکانات یک ویلای بزرگ در کردان بهره میبرند. در صورتی که تصمیم به خرید ویلا نقلی در کردان را دارید یا میخواهید از شرایط، مشخصات و قیمت ویلا نقلی در کردان باخبر شوید میتوانید با کلیک بر روی آدرس https://zavilla.ir/l/noghli/ وارد سایت زاویلا صفحه فروش ویلا نقلی کردان بشوید.

    word image 254799 1 - بهترین موقعیت سرمایه گذاری در سال جدید | راه های سریع میلیاردر شدن؟! -

    راه های دیگر سرمایه گذاری با بودجه کم در کردان

    یکی دیگر از راه های سرمایه گذاری در کردان، خرید ویلا در منطقه سهیلیه است. اگر با منطقه کردان آشنایی داشته باشید میدانید که سهیلیه به عنوان بزرگ ترین و ارزان ترین منطقه کردان برای خرید ویلا است. این منطقه به پایتخت و قلب کردان هم معروف است و ارزان ترین ویلاهای کردان را میتوانید در منطقه سهیلیه مشاهده کنید. سهیلیه کرج درون خود مناطق بزرگ و معروفی دارد که معروف ترین این مناطق را میتوان به لشگرآباد، اغلان تپه، شهرک زعفرانیه، زکی آباد و سنقرآباد اشاره کرد، البته قیمت ویلا در هریک از این مناطق متفاوت است برای مثال ارزان ترین ویلاهای سهیلیه را میتوانید در مناطق قاسم گرجی، کهریزک و دولت آباد مشاهده کنید و گران ترین ویلاهای این منطقه جذاب را میتوانید در لشگرآباد، آغچه حصار و شهرک زعفرانیه رویت کنید. سهیلیه دارای متنوع ترین ویلاها در کردان است، اما بهترین ویلاهای منطقه سهیلیه برای سرمایه گذاری یا تفریح و گردش ویلاهای 300 متری این منطقه است. این سبک ویلاها جزو پرطرفدار ترین و معروف ترین ویلاهای منطقه سهیلیه است و به سبب متراژ مناسب، معماری جذاب، امکانات کامل و قیمت به صرفه بسیار محبوب است. این سبک از ویلاها بسیار مناسب خانواده ها است، زیرا قیمت این ویلاها کاملا نسبت به دیگر ویلاهای اطراف تهران ماننده لواسانات با این متراژ بسیار بصرفه است. قیمت ویلا درحد300 متر در سهیلیه از 2 میلیارد و 500 میلیون تومان آغاز میشود و تا 6 میلیارد به بالا هم به فروش میرسد.

    درصورتی که تصمیم دارید تا از قیمت ویلا درحد300 متر در سهیلیه مطلع شوید یا به دنبال خرید ویلا درحد300 متر در سهیلیه هستید میتوانید بر روی لینک https://zavilla.ir/l/villa-soheilie/ کلیک کنید و وارد سایت زاویلا شوید.

    word image 254799 2 - بهترین موقعیت سرمایه گذاری در سال جدید | راه های سریع میلیاردر شدن؟! -

    سریع ترین راه سرمایه گذاری در کردان، ویلاهای زیر قیمت؟

    یکی دیگر از راه های سرمایه گذاری در کردان خرید ویلا های زیر قیمت است. اکثر این ویلا ها به دلیل نیاز مالی یا مهاجرت زیر قیمت به فروش میرسد و شما میتوانید یک ویلای مبله و جذاب را زیر قیمت خریداری کنید. به غیر از خرید زیر قیمت، این ویلاها یک مزیت دیگر هم برای سرمایه گذاری دارد؛ آن هم فروش فوری است. فروش فوری به این معنی است که شما میتوانید این سبک از ویلاها را در سریع ترین زمان ممکن خریداری کنید. همانطور که در جریان هستید قیمت املاک روز به روز درحال افزایش است و با خرید ویلای فوری میتوانید سرمایه خود را زنده نگه دارید و یک سرمایه گذاری پرسود و سریع را انجام دهید. قیمت ویلاهای فوری در کردان از 3 میلیارد تومان شروع و تا 15 میلیارد تومان به بالا هم میرسد.

    اگر قصد خرید ویلا فوری در کردان را دارید یا میخواهید از ویلاهای فوری دیدن کنید و از قیمت آنها باخبر شوید میتوانید تنها با کلیک بر روی تارنمای https://zavilla.ir/l/foori/ وارد صفحه ویلا در کردان زیر قیمت فوری سایت زاویلا شوید و از امکانات این سایت بهره مند شوید.

    word image 254799 3 - بهترین موقعیت سرمایه گذاری در سال جدید | راه های سریع میلیاردر شدن؟! -

    معتبرترین سایت خرید ویلا در کردان

    سایت زاویلا معتبرترین و مورد اعتماد ترین سایت حال حاضر در حوزه خرید ویلا در کردان است. در این سایت مشاوران و کاشناسان باتجربه و حرفه ای وجود دارند که در سریع ترین زمان شما را به هدفتان میرسانند. درصورتی که میخواهید از قیمت به روز ویلا در کردان مطلع شوید یا به دنبال خرید ویلا در کردان هستید میتوانید به آدرس zavilla.ir مراجعه کنید و وارد سایت زاویلا شوید. درصورتی که به دنبال یک مشاوره در حوزه خرید ویلا در کردان هستید میتوانید با شماره تماس 09126902901 تماس بگیرید و از مشاوره رایگان این سایت بهره مند شوید.

    ثبت دیدگاه

    3 دیدگاه برای “بهترین موقعیت سرمایه گذاری در سال جدید | راه های سریع میلیاردر شدن؟!”
    1. خیلی ممنون از محتوای خوبتون. قیمت ملک واقعا کشیده بالا

      پاسخ
    2. ویلا های سهیلیه خیلی قشنگن قیمتشونم مناسبه واقعا

      پاسخ
    3. سلام سایت زاویلا خیلی ممنون از شما.
      قیمت ویلارو توی ملکه کردان چک کردم از سایتتون واقعا عالی بود

      پاسخ
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.