چهارشنبه, 12 اردیبهشت 1403 Tuesday, 30 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41512 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • شهردار و اعضای شورای شهر کلاچای با جمعی از پزشکان سطح شهر دیدار کردند
    03 شهریور 1402 - 11:47
    شناسه : 262549
    0

    شهردار و نایب رئیس شورای اسلامی شهر کلاچای به مناسبت روز پزشک با جمعی از پزشکان سطح شهر دیدار کردند.

    پ
    پ

    و اعضای شورای شهر کلاچای با جمعی از پزشکان سطح شهر دیدار کردند 1 - شهردار و اعضای شورای شهر کلاچای با جمعی از پزشکان سطح شهر دیدار کردند - بیمارستان شهید انصاری رودسر

    به مناسبت روز بزرگداشت شیخ ابوعلی سینا و روز پزشک، شهردار و نایب رئیس شورای اسلامی شهر کلاچای روز پنجشنبه با حضور در محل طبابت جمعی از پزشکان سطح شهر با آنان دیدار و گفت و کردند.

    در این دیدار که در فضایی مملو از صمیمیت و نشاط برگزار شد، مهدی رشاد شهردار کلاچای و کامران علیپور کلایه نایب رئیس شورای اسلامی شهر کلاچای با اهدای شاخه گل این روز بزرگ و با عظمت را به آنان تبریک گفتند.

    در اقدامی متقابل نیز پزشکان سطح شهر کلاچای از این حرکت عظیم و ماندگار قدردانی کردند.

    اول شهریور ماه در تقویم ملی کشور به نام روز پزشک نامگذاری شده است.

    و اعضای شورای شهر کلاچای با جمعی از پزشکان سطح شهر دیدار کردند 2 - شهردار و اعضای شورای شهر کلاچای با جمعی از پزشکان سطح شهر دیدار کردند - بیمارستان شهید انصاری رودسر

    دیدار شهردار، رئیس و نایب رئیس شورای اسلامی شهر کلاچای با رئیس و جمعی از پزشکان و کادر درمان بیمارستان شهید انصاری رودسر

    شهردار کلاچای روز پنجشنبه به همراه رئیس و نایب رئیس شورای اسلامی شهر کلاچای و به مناسبت #روز_پزشک با حضور در بیمارستان شهید انصاری رودسر با رئیس و جمعی از کارکنان و کادر درمانی این بیمارستان دیدار و گفت‌وگو کردند.

    شهردار کلاچای در این دیدار گفت: شما عزیزان در ایام شیوع منحوس #کرونا جان خود را که عزیزترین سرمایه تان است در طبق اخلاص گذاشتید و ما هم وظیفه داریم قدردان شما باشیم و در چنین مناسبت هایی در کنار شما باشیم.

    رئیس شورای اسلامی شهر کلاچای هم این دیدار را فرصتی برای هم افزایی و تعاملات بیشتر در راستای خدمات رسانی بهتر به مردم ذکر کرد.

    مرتضی فرزادفر افزود: شما عزیزان در شرایط سخت کرونا به یاری مردم شتافتید و مردم نیز هرگز زحمات و جانفشانی های شما را فراموش نخواهند کرد.

    وی این دیدار را به عنوان فرصتی مغتنم برای تجلیل و پاسداشت و نگاه جامع به خدمات ارزنده و تاثیر گذار این قشر سخت‌کوش دانست.

    کامران علیپور کلایه نایب رئیس شورای اسلامی شهر کلاچای هم تصریح کرد: شهرداری و شورای اسلامی شهر کلاچای آمادگی همکاری بیشتر در راستای تامین برخی امکانات و نیازمندی های بیمارستان را در حد متعارف دارد.

    دکتر باصره رئیس بیمارستان شهید انصاری رودسر هم با ابراز خرسندی از این دیدار گفت: شما عزیزان با قدوم سبز خود به ما انرژی مثبت دادید و از همه سپاسگزاری می کنم.

    وی افزود: خوشحالم به یاد ما هستید و در طی این مدت قدم هایی که برای بیمارستان در حوزه های مختلف برداشتید بی نظیر بوده است.

    دکتر باصره ادامه داد: شما از آن دسته مدیرانی هستید که همواره در کنار ما هستید و به ما سر می زنید این نشان از رفتار مسئولانه شما عزیزان است.

    بر پایه این گزارش، رئیس، مدیریت و کارکنان بیمارستان شهید انصاری رودسر بر این باورند که مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر کلاچای در طی این مدت همواره در کنار ما بوده اند و هرگز محبت های این عزیزان را فراموش نخواهیم کرد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.