سه‌شنبه, 11 اردیبهشت 1403 Tuesday, 30 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41512 تعداد نوشته های امروز : 15 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • راهنمای انتخاب میز نقاشی مناسب برای خلق آثار ناب
    25 فروردین 1403 - 19:41
    شناسه : 278043
    1
    رپورتاژ آگهی؛

    طراحی جذاب، کاربردی فوق‌العاده، و به کار بردن متریال و چوب خوب، مهم‌ترین خصوصیات میز نقاشی گود وود است. هرچه ابزار شما بهتر باشد، به دست آوردن نتایج باکیفیت، آسان‌تر است.

    پ
    پ

    داشتن امکانات و ابزار بیشتر، برای رسیدن شما به موفقیت‌های بیشتر راهگشا هستند. وجود میز نقاشی مناسب نیز برای شما که نقاشی را دوست دارید، ابزار مفید و خارق‌العاده‌ای است. اینکه چه نوع میز نقاشی برای شما مناسب است و این میز چه نوع ویژگی‌هایی باید داشته باشد، را یار و دوست چوبی تو، گود وود، ارائه داده است. می توانید، برای دیدن کارهای منحصربه فرد گود وود به این صفحه مراجعه کنید.

    طراحی جذاب، کاربردی فوق‌العاده، و به کار بردن متریال و چوب خوب، مهم‌ترین خصوصیات میز نقاشی گود وود است. هرچه ابزار شما بهتر باشد، به دست آوردن نتایج باکیفیت، آسان‌تر است.

    ویژگی‌های یک میز نقاشی مناسب را بدانید

    یک میز نقاشی خوب و مناسب در ابتدا باید از جنس چوب خوب و مقاوم ساخته شده باشد. تا استحکام لازم به هنگام تکیه دادن آرنج را داشته باشد. و به هنگام جابجایی خراش برندارد. همچنین باید اتصال دهنده‌های قوی داشته باشد که بتواند هر نوع فشار به هنگام کار را تحمل کند. برای آشنایی بیشتر و خرید، میز نقاشی گود وود به این صفحه مراجعه کنید.

    لازم است سطح این میز بسیار صاف باشد تا اگر مقوا یا کاغذی بدون زیردستی روی آن قرار می‌دهید، تاثیری روی کار شما نداشته و برجستگی روی مقوا و کاغذ شما ایجاد نکند. میز نقاشی گود وود ضد آب بوده و روکش پلی استر دارد و سطح آن صاف و صیقلی است.

    حتما قابلیت تنظیم شیب داشته باشد. و بهتر است قابل حمل و سبک باشد تا زمانی که از آن استفاده نمی‌کنید، دور از دید نگه دارید.

    همچنین فضایی برای نگه داشتن و دسترسی راحت به لوازم نقاشی را داشته باشد.

    انواع میز نقاشی برای سخت پسندان

    images 1712763290 6616b19a08f16 - راهنمای انتخاب میز نقاشی مناسب برای خلق آثار ناب -

    قبل از خرید یک میز نقاشی، بهتر است؛ نیاز و کارایی که از این میز می خواهید را به دقت بررسی کرده و بعد انتخاب کنید. دو نوع میز نقاشی وجود دارد:

    میز نقاشی ثابت – مزیت اصلی این میز ثابت بودن آن است. با وجود این میز ثابت، همه چیز در همان جایی که شما قرار داده‌اید باقی می ماند. این نوع میزنقاشی زمانی به درد شما می خورد که فضای لازم برای قرار دادن آن را داشته باشید و بخواهید به طور حرفه ای نقاشی را دنبال کنید. این میزها اگر بزرگ باشند سایز مقوا و بوم ما هم می تواند بزرگتر شود. هرچند نقاشان حرفه ای بیشتر از چهارپابه برای گذاشتن بوم خود استفاده می کنند زمانی که قصد انجام کارهایی بیش از دومتر را دارند چهارپایه نیز جوابگو نیست و مجبورند بوم‌ها را به دیوار کارگاهشان تکیه بدهند.

    این میزهای گران، اغلب فلزی و گاهی سطح آنها از شیشه ساخته شده و موقع حمل و نقل به مراقبت بیشتری نیاز دارند.

    میز نقاشی قابل حمل – بسیاری از هنرمندان، به ویژه آنهایی که خارج از خانه و دفاتر خود کار می‌کنند، یک میز نقاشی قابل حمل و تاشو را انتخاب می کنند. این میز، یک انتخاب فوق العاده برای دانشجوی هنر و معماری است. همچنین برای کسانی که فضای کاری محدودی دارند، گزینه مناسبی است. این میزها در صورت عدم استفاده به راحتی قابل نگهداری هستند و عموماً اندازه کوچکتر و هزینه کمتری دارند.

    در صورت نیاز، می‌توانید آن را روی یک پایه و میز معمولی قرار دهید و برای خود میز نقاشی قابل حمل را به یک میز نقاشی ثابت تبدیل کنید. اگ یک میز معمولی با پایه جمع شونده و قابل حمل، داشته باشید؛ این یک امتیاز اضافی، برای شما است در اینصورت هم میز نقاشی شما و هم میز پایه شما قابلیت حمل دارند. می توان زمانی که کار نمی‌کنید آنها را تا کرده و از سر راه خود بردارید.

    دقت داشته باشید که انجام کارهای هنری و نقاشی کردن جزو کارهایی هستند که نیاز به نور مطلوبی دارند و با نور کم نمی توان کار خوبی ارائه داد. برای همین در فضایی که نقاشی و کار می کنید، یک لامپ با نور مناسب و یا فضایی برای اتصال به یک نور متمرکز را لازم دارید.

    زاویه ایده آل برای شیب میز نقاشی

    برای یک میز نقاشی، معمولاً 10 تا 45 درجه زاویه مناسب است. زاویه کوچکتر ثبات بیشتری در کار برای شما فراهم می‌کند و باعث می‌شود کاغذ، مقوا و بوم شما در حین کار کمتر روی میز حرکت کند. با این حال، اگر قراراست ساعت‌های طولانی کار ‌کنید، زاویه بزرگ‌تر برای شما مناسب‌تراست چون به شما این امکان را می‌دهد تا دقت مورد نیاز خود را، بدون ماندن ساعات طولانی در وضعیت خمیده، برای دیدن کار خود از دست ندهید. بسیاری از افراد یک میز قابل تنظیم را انتخاب می کنند تا در صورت نیاز به نقاشی و کارهای مختلف زاویه شیب میز را تغییر دهند. قابلیت تغییر زاویه میز نقاشی گود وود، از 20 تا 80 درجه است.

    برای تنظیم شیبی که لازم دارید مقوا را روی سطح میز خود قرار دهید. در این حالت، مقوا نباید برگردد. ممکن است که سر بخورد ولی برگشتن آن به این معنی است که شیبی که برای میز خود انتخاب کرده‌اید بسیار تند و زیاد است. اگر با این کار نتوانستید به شیب مورد نظر حود دست پیدا کنید؛ راه حل دیگر برای شما این است که مدادی که بدنه صافی دارد را انتخاب کنید و بر بالاترین نقطه شروع شیب میزبگذارید؛ مداد باید دورانی و به اصطلاح «قل بخورد» و پایین بیایید؛ اگر از سطح میز شما به پایین بیفتد، یا شیب انتخابی شما درست نیست و یا میزی که انتخاب کرده‌اید استاندارهای لازم را ندارد.

    میز نقاشی ایده‌آل برای کودک شما

    images 1712763290 6616b19a0f302 - راهنمای انتخاب میز نقاشی مناسب برای خلق آثار ناب -

    اگرچه میزهای نقاشی فلزی و شیشه‌ای در بازار برای کودکان وجود دارد، ولی میز نقاشی گود رود با داشتن جنس چوب برای کودک شما ایمنی بیشتر را در نظر گرفته است. این میز با داشتن قابلیت تنظیم شیب، از سرپا ایستادن و خم‌شدن کودک شما جلوگیری می‌کند. همچنین مجهز به مگنت، گیره فلزی و کتابیار است تا کودک از تسلط بر کار و نقاشی خود لذت ببرد. همچنین محفظه‌ای برای قراردادن کاغذ و مقوا در آن تعبیه شده است که با پراکندگی لوازم نقاشی روبرو نشوید.

    این میز نقاشی بسیار سبک بوده و قابل‌حمل است به طوری که می‌توان از آن در مدرسه نیز استفاده کرد. مهم نیست که فرزند شما چه نوع سبکی در نقاشی دارد؛ این نوع میز برای انواع سبک نقاشی کاربرد دارد. برای توضیح انواع سبک نقاشی به دلبند خود به این صفحه مراجعه کنید.

    به هنگام خرید میز نقاشی برای عزیزان خود، اندازه میز را متناسب با اندازه نقاشی و کار کودک خود انتخاب کنید. تصور کنید به دلیل متناسب نبودن لوازم کار، کاغذ یا مقوا از یک لبه میز آویزان شود، علاوه بر اینکه دیدن نقاشی را برای کودک دشوار می‌کند؛ ظاهر زیبایی نیز برای جذب و ادامه کار برای کودک را نخواهد داشت. گود وود، سه اندازه متفاوت برای شما در نظر گرفته است.

    علاوه بر نقاشی کردن، این میز کاربردهای دیگری نیز دارد. به عنوان مثال؛ می‌توانید برای انجام تکالیف، استفاده برای بازی و سرگرمی‌ها و ساخت صنایع دستی بر روی آن استفاده کنید. و اگر فقط برا نقاشی خواستار آن هستید، مهم نیست که چه نوع سبکی در نقاشی دارید؛ گود وود، انتخاب گسترده ای از میزهای نقاشی و هنری و طراحی با قیمت مناسب را برای پاسخگویی به نیازهای شما ارائه داده است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.