سه‌شنبه, 11 اردیبهشت 1403 Tuesday, 30 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41512 تعداد نوشته های امروز : 15 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • 10 مدل تخت و تاب ریلکسی فضای باز کاربردی در سال 2024
    29 فروردین 1403 - 21:23
    شناسه : 278331
    1

    قبل از خرید وسایل فضای باز، بعنوان مثال تخت و تاب ریلکسی ویلایی و مدل های تاشو قابل حمل نکاتی را باید در نظر بگیرید. با ما همراه باشید تا نکات مهم قبل از خرید تخت و تاب فضای باز را بررسی کنیم.

    پ
    پ

    تخت و تاب ریلکسی

    تخت و تاب ریلکسی یک نوع مبلمان منحصر به فرد و شیک برای فضای باز است که راحتی یک تخت سنتی را با حرکت آرامش بخش تاب ترکیب می کند. معمولا این مدل تخت از مواد بادوامی مانند چوب، فلز یا حصیری ساخته می‌شود و در اندازه‌ها و طرح‌های مختلف متناسب با فضاهای بیرونی و داخلی موجود است. یکی از ویژگی های کلیدی تاب ریلکسی تختی، توانایی آن در ایجاد مکانی راحت و دنج برای استراحت، مطالعه یا چرت زدن در هوای تازه می باشد. این نوع تخت می تواند یک افزودنی عالی برای هر فضای بیرونی باشد.

    اگر شما نیز مایل به خرید این نوع تخت ها و انواع تاب باغی هستید اما نمی دانید که چه مدلی مناسب شما است، در ادامه با ما همراه باشید. در این مطلب 10 مدل از برترین تخت و تاب ریلکسی دونفره در سال 2024 را بررسی خواهیم کرد. همچنین می توانید انواع مدل های تخت ریلکسی تابی یا انواع میز و صندلی آلومینیومی را از فروشگاه های معتبر فضای باز بصورت حضوری و آنلاین خریداری کنید.

    10 مدل جدید تخت و تاب ریلکسی تک نفره و دو نفره 2024

    در ادامه قصد داریم 10 مورد از جدیدترین مدل های تاب و تخت ریلکسی باغی و ویلایی رو معرفی کنیم. انواع مختلفی از سبک ها، طرح ها و ویژگی ها را متناسب با سلیقه و فضاهای بیرونی مختلف ارائه می دهند. فرقی نمی‌کند فضای مدرن را ترجیح می دهید یا حس نوستالژیک و روستایی، ما برای هر سلیقه ای مدل مناسب را معرفی کرده ایم.

    1. تخت یک نفره راشل: این تخت باغی با حالت تابی خود، مکانی مناسب برای ریلکس کردن و کسب آرامش شما به شمار می رود. بدنه تشک این تاب ریلکسی از جنس نخ و پلی استر بوده و کاملا قابل شستشو می باشد.

    تخت ریلکسی فضای باز هاموک

    1. هاموک لیندا: آیا می خواهید در هنگام هوای آفتابی یا بارش باران، در باغ خود دراز کشیده و به آرامش برسید؟ هاموک لیندا این امکان را به شما می دهد. با بدنه آلومینیومی و سقف پلی استری، این تاب ریلکسی فرصتی بی نظیر برای استراحت شما فراهم می کند. استقامت و ایستایی سازه این تخت بسیار بالاست و نیازی نیست هربار تخت هاموک رو باز و بسته کنید.
    2. تاب ریلکسی آرکا: تاب ریلکسی آرکا گزینه ای مناسب برای نشستن در باغ و مطالعه کتاب یا لذت بردن از یک نوشیدنی گرم در حین تاب خوردن است. سایه بان این صندلی قابل جمع شدن بوده و به خوبی در برابر آفتاب و رطوبت از شما محافظت می کند.

    تخت ریلکسی راشل

    1. ریلکسی یک نفره اشلی: صندلی باغی اشلی درواقع نوعی تاب آویز ریلکسی بوده که با بافت کنفی درست شده است. جمع و جور بودن آن به شما اجازه می دهد که آن را حتی در بالکن یک خانه آپارتمانی نیز نصب کرده و از آن لذت ببرید.
    2. تاب ریلکسی ریورا: این تاب ریلکسی ظاهری منحصر به فرد داشته و قابلیت تنظیم ارتفاع دارد. همچنین با بدنه آلومینیومی و پارچه آب گریز، در برابر رطوبت و آفتاب مقاوم است. مدل اشلی یکی از پرفروش ترین تخت تابی یک نفره است که با وزرن و حجم کم قابل حمل بوده و مناسب کمپینگ و فضای باز میباشد.
    3. تخت تاشو رابین: تخت تاشو رابین به عنوان یک تخت استخری ظاهر بسیار زیبا و کاربری فوق العاده ای دارد. پشتی و زیرپایی این تخت قابل تنظیم بوده و راحتی را برای شما به ارمغان می آورد.
    4. تخت تاشو شادل: این تخت ساحلی برای آفتاب گرفتن در یک روز گرم تابستانی فوق العاده است. می توانید به راحتی روی سطح نرم آن با طراحی منحصر به فردش دراز کشیده و آرامش را به بدنتان هدیه دهید.
    5. تخت راک تاشو آبنوس: این تخت ساحلی کمی فراتر از همنوعان خود بوده و عملکرد صندلی های راک را با تخت های ساحلی ترکیب کرده است. بدین ترتیب می توانید در حین استراحت و لذت بردن از آفتاب، با قابلیت حرکت آرام آن لذت بیشتری از لحظات خود ببرید.
    6. تخت لیو: این تخت با ظاهر ساده خود گزینه مناسبی برای دکورهای باغی مینیمالیستی می باشد. با وجود وزن کم مقاومت بالایی داشته و توانایی تحمل وزن 120 کیلوگرم را نیز دارد.

    تخت ریلکسی تویین

    1. تخت دو نفره تویین: این تخت استخری دو نفره برای لذت بردن از آفتاب یا هوای تازه همراه با عزیزان و پارتنرتان گزینه مناسبی می باشد. ضمن اینکه به دلیل داشتن سایه بان، باعث اذیت شدن چشمان و آفتاب سوختگی بیش از حد صورتتان نمی شود. استقامت این تخت برای دونفره کاملا قابل قبول بوده و بخاطر پایه های قوی تعادل و ایستایی خوبی را تجربه خواهید کرد.

    خرید تخت و تاب ریلکسی

    اگر به دنبال خرید تخت و تاب ریلکسی با کیفیت هستید، می توانید روی باغچین حساب کنید. باغچین یکی از برترین ارائه دهندگان تجهیزات فضای باز و مبلمان ویلایی در ایران به شمار می رود. طیف محصولاتشان بسیار گسترده و متنوع بوده و تمامی سلیقه ها را پوشش می دهد. ضمن اینکه از شعب فروشگاه ها و یا سایت باغچین به صورت آنلاین هم امکان مشاهده و سفارش محصولات وجود دارد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.