×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر

نشانان - از برج پلاسکو تهران تا خانه ای در آهندان لاهیجان! - آتش سوزی روستای آهندان لاهیجان
اختصاصی| صبح امروز بود که آتش سوزی در برج پلاسکو تهران موجب مصدوم شدن و به شهادت رسیدن تعدادی از آتش نشانان عزیز شد، فرشتگان زمینی که آنها را به نام قهرمانان بی ادعا می شناسیم. خبر این آتش سوزی بلافاصله در رسانه های مختلف جهان منعکس شد و فداکاری و رشادت های آتش نشانان نیز تیتر یک سایت ها و فضای مجازی شد.

همزمان با انتشار این خبر شهروندی از لاهیجان با ارسال گزارشی به تحریریه «بامردم» از ضربت و شتم آتش نشانان سخت کوش در حین مهار آتش سوزی یک خانه در روستای آهندان لاهیجان، توسط فرزند صاحبخانه خبر داد.

وی در این گزارش ارسالی نوشت: شب گذشته یک خانه در روستای آهندان لاهیجان آتش گرفت که دقایقی پس از وقوع حریق مأموران آتش نشانی لاهیجان در محل حادثه حاضر شدند و اقدام به مهار آتش سوزی و از گسترش آن به سایر نقاط منزل مسکونی جلوگیری کردند که در حین مهار این آتش سوزی فرزند صاحبخانه بنا بر دلایلی نامشخص اقدام به ضربت و شتم و فحاشی این آتش نشانان سخت کوش کرد.

همه ما می دانیم آتش نشان‌ها  محدود کارمندانی هستند که در عین برابری و مساوات در حقوق مادی با دیگر کارمندان دولت، با خطرات و مشکلات جانی زیادی روبه رو هستند، کسانی که وارد این حرفه می‌شوند جان خود را برای نجات انسان‌ها کف دستشان می‌گذارند که با مادیات قابل قیاس نیست.

بیاییم کمی با این فرشتگان زمینی مهربان تر باشیم همانگونه که آنها می سوزند تا ما نسوزیم…

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.