شنبه, 8 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41453 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • جسد مردی از رودخانه مرزی آستاراچای بیرون کشیده شد
    05 فروردین 1396 - 11:13
    شناسه : 45097
    0

    رئیس جمعیت هلال احمر آستارا گفت: عصر دیروز (جمعه) با تلاش امدادگران این جمعیت، جسد مردی از رودخانه مرزی آستاراچای در محدوده خیابان مرزبانی این شهرستان از آب بیرون کشیده شد. حسین خورشیدی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: به محض اطلاع از غرق شدن یک نفر در رودخانه مرزی آستاراچای، امدادگران […]

    پ
    پ

    82472960 71500390 - جسد مردی از رودخانه مرزی آستاراچای بیرون کشیده شد -

    رئیس جمعیت هلال احمر آستارا گفت: عصر دیروز (جمعه) با تلاش امدادگران این جمعیت، جسد مردی از رودخانه مرزی آستاراچای در محدوده خیابان مرزبانی این شهرستان از آب بیرون کشیده شد.

    حسین خورشیدی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: به محض اطلاع از غرق شدن یک نفر در رودخانه مرزی آستاراچای، امدادگران در محل حادثه حضور یافتند و بعد از پیدا کردن و بیرون کشیدن غریق از آب، چند نوبت با اکسیژن به احیای قلب او اقدام شد اما نتیجه نداد.

    وی اظهار کرد: به گفته افراد حاضر در محل حادثه، غریق برای صید به رودخانه وارد شده بود اما به علت شدت جریان آب، کنترل خود را از دست داد، رد باقی مانده از تور ماهیگیری در دست غریق، این ادعا را ثابت می کند.

    خورشیدی بیان کرد: حضور سریع در محل حادثه برای نجات حادثه دیدگان در اولویت کاری امدادگران هلال احمر است اما بیشترین زمان برای نجات غریق، پنج دقیقه است و سرما، شدت جریان آب و طولانی بودن زمان غریق، امکان بازگشت دوباره او به زندگی را کاهش می دهد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.