شنبه, 8 اردیبهشت 1403 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41453 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • هزینه ۵هزار میلیارد ریالی دولت برای ارتقای بهره مندی گاز در گیلان
    03 خرداد 1396 - 6:01
    شناسه : 54878
    0

    مدیر عامل شرکت گازگیلان گفت: دولت برای ارتقای سطح بهره مندی گاز در استان گیلان پنج هزار میلیارد ریال هزینه کرده است. به گزارش «بامردم»، جمشید ظهیری عصرسه شنبه درآیین بهره برداری از گاز رسانی به چهار روستای مرزی حیران، بی بی یانلو، حاجی امیر ونه بین و کشفی با تعداد ۷۰۰ خانوار، اظهار کرد: […]

    پ
    پ

    ظهیری - هزینه ۵هزار میلیارد ریالی دولت برای ارتقای بهره مندی گاز در گیلان -

    مدیر عامل شرکت گازگیلان گفت: دولت برای ارتقای سطح بهره مندی گاز در استان گیلان پنج هزار میلیارد ریال هزینه کرده است.

    به گزارش «بامردم»، جمشید ظهیری عصرسه شنبه درآیین بهره برداری از گاز رسانی به چهار روستای مرزی حیران، بی بی یانلو، حاجی امیر ونه بین و کشفی با تعداد ۷۰۰ خانوار، اظهار کرد: با افتتاح طرح گاز رسانی به این چهار روستای گردشگر پذیر، جمع روستاهای گاز دار شهرستان مرزی آستارا به ۳۵ روستا رسید.

    وی با اشاره به اینکه درصد بهره مندی خانوارهای روستایی دراین شهرستان مرزنشین از نعمت گاز طبیعی، به ۹۲.۵ درصد افزایش یافته است، گفت: این طرح با اعتباری بیش از هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و میزان شبکه گذاری به طول ۴۲ کیلومتر  و با ایجاد یک ایستگاه تقلیل فشار با حجم پنج هزار متر مکعب در ساعت در روستای حیران عملیاتی شده است.

    ظهیری باتاکید بر اینکه خطوط گاز را با هدف آسایش مردم تا نقطه صفر مرزی گیلان برقرار کردیم، افزود : دولت برای ارتقای سطح بهره مندی گاز در گیلان پنج هزار میلیارد ریال هزینه کرده که در دولت های گذشته بی سابقه بوده است.

    مدیر عامل شرکت گازگیلان با بیان اینکه ایجاد ارتباط گازی در منطقه کوهستانی حیران خود به تنهایی پروژه ای بزرگ در سطح استان است که توانستیم گاز را از ارتفاعات پایین آورده و در اختیار مردم قرار دهیم، گفت: خواست مردم منطقه  کوهستانی و گردشگر پذیر حیران آستارا گاز رسانی به منطقه بود که این خواسته مردم با اهتمام  عملیاتی شد.

    وی ادامه داد: در بحث گاز رسانی به این روستاها بالاترین هماهنگی ها در سطح استان انجام گرفت و دستگاه های اجرایی نظیر منابع طبیعی، راه و شهرسازی و میراث فرهنگی همکاری تنگاتنگی در این پروژه داشتند.

    مهر

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.