جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41452 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • مرگ راکب دوچرخه در سانحه تصادف آستانه اشرفیه
    31 خرداد 1396 - 14:50
    شناسه : 59890
    0

    رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان از برخورد یک دستگاه سواری پراید با یک دوچرخه و مرگ راکب دوچرخه در این حادثه خبر داد. سرهنگ “محمدرضا محمدی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با اعلام این خبر گفت:‌ در پی برخورد یک دستگاه سواری پراید با یک دوچرخه در خیابان روبروی […]

    پ
    پ

    سوار آستانه - مرگ راکب دوچرخه در سانحه تصادف آستانه اشرفیه - آستانه
    رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان از برخورد یک دستگاه سواری پراید با یک دوچرخه و مرگ راکب دوچرخه در این حادثه خبر داد.

    سرهنگ “محمدرضا محمدی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با اعلام این خبر گفت:‌ در پی برخورد یک دستگاه سواری پراید با یک دوچرخه در خیابان روبروی فرمانداری آستانه اشرفیه، راکب دوچرخه سوار به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شد.
    این مقام انتظامی افزود: راکب دوچرخه سوار به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان جان سپرد.
    رئیس پلیس راهنمایی ورانندگی استان با اشاره به اینکه عدم توجه به جلو راننده پراید، از سوی کارشناسان به عنوان علت وقوع این حادثه عنوان شده است، از همه رانندگان خواست که با پرهیز از خوردن و آشامیدن و صحبت با سرنشینان و توجه به اطراف و عدم استفاده از تلفن همراه در حین رانندگی، با توجه و تمرکز کامل اقدام به رانندگی کنند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.