جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41452 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • روز جهانی قدس روز اتحاد ملتهای مسلمان است
    01 تیر 1396 - 11:03
    شناسه : 60014
    0

    رئیس شورای شهر لاهیجان بر حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس و حمایت از ملت مظلوم فلسطین و تمام مسلمانان جهان تاکید کرد. به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر لاهیجان، حسینعلی خدایگانی در خصوص حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس ، افزود : روز جهانی قدس روز اتحاد ملتهای مسلمان است. وی […]

    پ
    پ

    خدایگانی رئیس شورای اسلامی شهرستان لاهیجان 2 - روز جهانی قدس روز اتحاد ملتهای مسلمان است -

    رئیس شورای شهر لاهیجان بر حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس و حمایت از ملت مظلوم فلسطین و تمام مسلمانان جهان تاکید کرد.

    به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر لاهیجان، حسینعلی خدایگانی در خصوص حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس ، افزود : روز جهانی قدس روز اتحاد ملتهای مسلمان است.
    وی تصریح کرد : با توجه به شرایط فعلی منطقه خاورمیانه و تاخت و تازهای تکفیری های داعش بر مسلمانان باید با حضور در راهپیمایی روز قدس اقتدار اسلام را به رخ جهانیان کشاند.
    وی در ادامه سخنان خود با تأکید بر استفاده از فرصت باقیمانده شورای دور چهارم و خدمت به مردم تا آخرین روز مسئولیت ، اظهار داشت : باید تلاش کنیم تا آخرین روز بعنوان نماینده مردم، در خدمت شهر و شهروندان باشیم.
    رئیس شورای اسلامی شهر لاهیجان با عنوان اینکه بررسی دقیق نامه ها و طرح های مطروحه در شورا همیشه از اهمیت بالای برخوردار بوده و انتفاع هرچه بیشتر شهر و شهروندان از خدمات عمرانی شهرداری همواره از دغدغه های یکایک اعضای شورا بوده است، افزودند : جلسات شورای شهر لاهیجان به مانند گذشته و تا آخرین روز دوره چهارم شورا تداوم دارد.
    وی با قدردانی از شهردار و پرسنل خدوم شهرداری لاهیجان در اجرای نهضت آسفالت معابر و خیابانهای لاهیجان ، افزود : نهضت آسفالت به ویژه در مناطق محروم حرکت بسیار خوبی است که توسط شهرداری لاهیجان و با مصوبه شورای شهر در حال انجام بوده و امیدواریم این روند تا پایان دور چهارم شورا ادامه داشته باشد .
    وی با بیان اینکه اتمام پروژه‌های نیمه تمام در اولویت شورا است ، ابراز امیدواری نمود پروژه های نیمه تمام شهرداری در مدت باقی مانده از دوره چهارم شوراها به بهره‌برداری برسد .

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.