جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41452 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • حمله استقلالی‌ها به صفحه رئیس جمهور/ مدیر و سرمربی ما را برکنار کنید! +عکس
    10 خرداد 1395 - 10:50
    شناسه : 6290
    1

    بازهم اینستاگرام رییس جمهور و باز هم فوتبال، اما این بار نه خبری از کارلوس کی روش هست و نه کفاشیان! به گزارش خبرگزاری بامردم، در سه سال گذشته هر بار کارلوس کی روش با فدراسیون فوتبال به مشکل خورده، گروه زیادی از هوادارانش به صفحه اینستاگرام مرد اول اجرایی کشور رفته اند و مراتب […]

    پ
    پ
    بازهم اینستاگرام رییس جمهور و باز هم فوتبال، اما این بار نه خبری از کارلوس کی روش هست و نه کفاشیان!
    به گزارش خبرگزاری بامردم، در سه سال گذشته هر بار کارلوس کی روش با فدراسیون فوتبال به مشکل خورده، گروه زیادی از هوادارانش به صفحه اینستاگرام مرد اول اجرایی کشور رفته اند و مراتب اعتراض خود را از صدر تا ذیل ورزش کشور اعلام داشته اند.

    اتفاقی که در واپسین روزهای نخستین ماه سال 95، تکرار شده اما این بار نه خبری از کی روش است و نه کفاشیان بلکه حمله از سوی هواداران استقلال است که نسبت به عملکرد باشگاه خود ناراحتند.

    استقلالی ها که پس از شکست جمعه شب، روزهای سختی را پشت سرمی گذارند چاره کار را در صفحه رییس جمهور دیده اند، به این امید که حسن روحانی صدای اعتراض آنها را بشنود.

    در میان کامنت ها همه جور پیامی دیده می شود؛ از اعتراض به محسن ترکی تا انتقاد از گودرزی و در نهایت حمله به هیات مدیره، سرپرست باشگاه و سرمربی تیم.

    1569480_709

    یک کاربر در این باره نوشته است:

    اقای روحانی چطوری تیم پرسپولیس میتونه ده میلیارد بده برانکو واسه دوسال تابشه کلا چهارسال رو نیمکتش باشه چرا واسه استقلال کاری نمی‌کنید ماهم مربی خارجی خوب میخایم این بی عدالتی تاکجاااا.

    کاربر دیگری هم نوشته:

    …آقای رییس جمهور ! . متاسفانه در دو سال اخیر وزیر ورزش شما با انتخاب هیات مدیره و مدیرعامل ناکارآمد و غیر متخصص و غیر متعصب برای تیم مردمی استقلال و در مقابل با حمایت های مادی و معنوی گسترده از تیم رقیب ( پیروزی ) باعث نارضایتی گسترده و خشم ملیون ها هوادار استقلال شده است . در سال منتهی به انتخابات ریاست جمهوری هواداران استقلال خواهان رسیدگی سریع و قاطع شما به این مساله و حضور نیروهای متعصب و بازگشت آرامش به باشگاه بزرگ استقلال هستند.

    کاربر دیگری با آی دی رضا تاجی نوشته است:

    آقای روحانی چرا این همه لابی و تبانی و کثافت کاری رو میبینید تو فوتبال و حرفی نمیزنید… چطور برای تیم رقیب بیانیه صادر کردن وزیرتون اما داوری هایی که هفته هاست بشدت به ضرره استقلال کسی ککش نمیگزه؟ استقلال مظلوم…

    کاربر دیگری هم نوشته:

    تو روز روشن سر سی ملیون هوادار استقلالو بریدن تبریک میگم به همه ارکان فدراسیون فوتبال.

    این در حالی است که به جز این کامنتها، سمت و سوی اصلی انتقادات درخواست برای برکناری دسته جمعی وزیر ورزش، مدیران و سرمربی استقلال است. جمله ای که به وفوری در میان کامنت های تند کاربران دیده می شود.

    منبع: کاپ

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.