شنبه, 8 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41453 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • واکنش فرماندار رشت به خودکشی نافرجام در پارک دانشجوی رشت
    10 خرداد 1395 - 21:16
    شناسه : 6342
    0

    فرماندار رشت در مورد خودکشی نافرجام باغبان پارک دانشجوی رشت واکنش نشان داد به گزارش خبرگزاری بامردم، «تلاش نافرجام باغبان پارک دانشجو برای خودکشی»، این خبری است که بین کاربران شبکه های مجازی دست به دست می شود. پیرمرد ۶۸ساله ای که از شرایط نامطلوب کاری گله مند بود دست به این اقدام زده است […]

    پ
    پ

    فرماندار رشت

    فرماندار رشت در مورد خودکشی نافرجام باغبان پارک دانشجوی رشت واکنش نشان داد

    به گزارش خبرگزاری بامردم، «تلاش نافرجام باغبان پارک دانشجو برای خودکشی»، این خبری است که بین کاربران شبکه های مجازی دست به دست می شود.

    پیرمرد ۶۸ساله ای که از شرایط نامطلوب کاری گله مند بود دست به این اقدام زده است این در حالی است که وی  خواستار ملاقات با شهردار منطقه مربوطه رشت بود اما مسئول مربوطه پارک بدون بی توجهی به این امر و درخواست مردم برای اجابت خواسته فرد مذکور جمعیت را متفرق کرده و سپس به صورت مبتدیانه قصد ممانعت از غرق شدن باغبان را دارد.

    این موضوع در حالی احساسات مردم را جریحه دار می کند که هنوز صحت ماجرا مورد تأیید قرار نگرفته است.

    سید عیسی مهدوی در مورد تلاش نافرجام باغبان پارک دانشجو برای خودکشی، اظهار کرد: با پرس و جوهای انجام شده کسی از این اتفاق خبری ندارد.

    وی در ادامه این مطلب تصریح کرد: معاونت سیاسی و اجتماعی فرمانداری شهرستان رشت با جدیت پیگیر صحت موضوع تلاش نافرجام باغبان پارک دانشجو برای خودکشی است .

    فرماندار سهرستان رشت با تاکید براینکه اگر حقیقت آن روشن شود با مسبّبین امر برخورد قانونی خواهیم کرد، اظها رکرد:  تکریم ارباب رجوع و کارگران یک مهم است و باید انجام شود.

    کاسپین
    انتهای خبر/

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.